Xemtoth Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ang dräkterna man får, förutom Gimp suit, är det bara för utseéndes skulle och för skojs skull eller har dem någon nytta? när man fått 100% i brudarna får man ju nåt sorts plagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Dom har du kvar bara för skojs skull, efter du har gjort "uppdragen" med plaggen då.. kan väl vara kul att klä upp dig lite ibland bara Redigerad 15 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tänkte bara säga det att tiderna då millie är hemma stämmer inte. Spelar nu och står utanför hennes hus. Klockan är 03.00 nå sånt men hon är inte hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Dom har du kvar bara för skojs skull, efter du har gjort "uppdragen" med plaggen då.. kan väl vara kul att klä upp dig lite ibland bara Finns inge uppdrag i det jag snackar om...FLICKVÄNNERNA plaggen man får av dem pratar jag om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Finns inge uppdrag i det jag snackar om...FLICKVÄNNERNA plaggen man får av dem pratar jag om Jaha men skriv det det Naa men dom plaggen du får av flickvännerna har man inte till någonting.. bara att fylla sin wardrobe med.. Hoppas jag förstod dig rätt nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jaha men skriv det det Naa men dom plaggen du får av flickvännerna har man inte till någonting.. bara att fylla sin wardrobe med.. Hoppas jag förstod dig rätt nu.. Yepp, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
doughboy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Finns det någon anleding att fortsätta dejta flickvännerna efter att man fått deras respektive klädesplagg eller är det bara slöseri med tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Finns det någon anleding att fortsätta dejta flickvännerna efter att man fått deras respektive klädesplagg eller är det bara slöseri med tid? Just waste of time. Men inte om man tycker det är kul förståss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har dejtat alla utom barbara men hitttar inte vart hon e som d står på kartan =/.. nån som kan hjälpa mig står hon i nått hus eller nått sånt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har dejtat alla utom barbara men hitttar inte vart hon e som d står på kartan =/.. nån som kan hjälpa mig står hon i nått hus eller nått sånt =/ Hon står i en liten by i Las Venturas (kommer ej ihåg va den heter) och hon står typ på parkerings platsen o snackar me polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hon står i en liten by i Las Venturas (kommer ej ihåg va den heter) El Quebrados. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur ser "Multiplayer-Ikonen" ut som?? jag har inte ens tagit eller sett nån =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur ser "Multiplayer-Ikonen" ut som?? jag har inte ens tagit eller sett nån =/ Den finns inte på PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur ser "Multiplayer-Ikonen" ut som?? jag har inte ens tagit eller sett nån =/ Den ser ut som 2 st ihopsatta röda snubbar som snurrar, finns även på PS2 versionen dock, som Sniper sade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nån som kan ta ett skcreenshot på multiplayer ikonen jag har inte sett nån alls =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nån som kan ta ett skcreenshot på multiplayer ikonen jag har inte sett nån alls =/ Det finns ju inte på PC!... och på PS2 kan du knappast ta ett screenshot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Katie bor inte alls där du beskrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Kan man skaffa/träffa dom när som helst bara man har tillgång till området eller måsta man få dom efter klarade uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 När som hälst jag hade inte träffat alla när jag klarat "Story Line" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag har gjort alla uppdrag fram till Catalinas sista från hennes stuga uppe på ett berg nedanför San Fierro och klarat andra racet med Cesar, antar att jag kan täffa några mer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts