Patrik Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Huhhh? Har du inte sett den filmen? Då landar en jetmotor i hans rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Fast jag tycker inte filmen e så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det värsta slagsmålet jag har haft är när en kille kallade mig bög och dylikt i en vecka, slog han på käken så han däckade. Han är en mes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har du inte sett den filmen? Då landar en jetmotor i hans rum. Jo jag har sett den men ahh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag och tre kompisar var typ bäst på alla idrotter i vår klass...Så när vi körde hockey (Vi 4 mot röset) på gympan så började dom alla mucka med oss....Där hade man nytta av hockeyträningen så vi drämde bara ner alla och sa Kom igen när ni har käkat lite gröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ok, häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag och tre kompisar var typ bäst på alla idrotter i vår klass...Så när vi körde hockey (Vi 4 mot röset) på gympan så började dom alla mucka med oss....Där hade man nytta av hockeyträningen så vi drämde bara ner alla och sa Kom igen när ni har käkat lite gröt Yeah, coola killarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Att vi använde klubborna får ni inte säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Att vi använde klubborna får ni inte säga... Så du och dina tre kompisar slog ner hela eran klass med era hockeyklubbor? Fullt troligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hahahahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Så du och dina tre kompisar slog ner hela eran klass med era hockeyklubbor? Fullt troligt.... Haha det där lät faktsikt lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Så du och dina tre kompisar slog ner hela eran klass med era hockeyklubbor? Fullt troligt.... Vi tog väl inte direkt i allt vi orkade mot skallen...Men alla fick sig några klubbor på benen, Efter det så var det bara clownen i klassen kvar...Han blåste vi omkull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vi tog väl inte direkt i allt vi orkade mot skallen...Men alla fick sig några klubbor på benen, Efter det så var det bara clownen i klassen kvar...Han blåste vi omkull... Dig själv eller? Och BTW, slog ner hela klassen. Coolt och slå ner tjejer..? (Ifall några tjejer var med, vilket dom sääääääkert inte var.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nej killarna och tjejerna har ensklid gympa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tufft att slåss med hockeyklubbor! Mycket... Uhm... Moget för en 13+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Haha, Enbom, du är för rolig. På min skola är det bråk ständigt och jämt, men man gör sitt bästa för att inte bli inblandad. Har väl deltagit i ett par bråk, men inget stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Gissar på att han är måtligt populär i kalssen plus att han sitter i möten hos rektorn om han slog ner hela klassen med hockeyklubba på gympan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag håller mig utanför bråk, men det är skoj att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Varje år är det alltid snöbollskrig och det spårar alltid ur så det blir bråk. jag och två polare börja slåss mot fem killar tre av dom sprang iväg och dom andra två slog vi. nästa dag blev det möte med båda skolans rektorer och dom ungarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts