xstreem Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Kan ni inte liksom göra det till historier? Det är jobbigt att läsa såhär. Jag stog på gatan så bara kom en snubbe och han bara yo mannen jag ska spöa dig. Sen jag bara vad sa du? Sen han bara gick fram och slog mig typ så jag bara slog tillbaka sen så bara... Ja, ni förstår poängen? Skriv mer typ. Jag stog på gatan, så kom en snubbe fram så sa han Snubben: Yo mannen jag ska spöa dig. Då sa jag Jag: Vad sa du? Sen så gick han fram och slog mig, så slog jag tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Kan ni inte liksom göra det till historier? Det är jobbigt att läsa såhär. Jag stog på gatan så bara kom en snubbe och han bara yo mannen jag ska spöa dig. Sen jag bara vad sa du? Sen han bara gick fram och slog mig typ så jag bara slog tillbaka sen så bara... Ja, ni förstår poängen? Skriv mer typ. Jag stog på gatan, så kom en snubbe fram så sa han Snubben: Yo mannen jag ska spöa dig. Då sa jag Jag: Vad sa du? Sen så gick han fram och slog mig, så slog jag tillbaka... Äh gå hem med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jätte kul Och dom ba'h,och sen ba'h, då ba'h, och jah ba'h och då ba'h, Wow ba'h! Vad var det med det Muppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 En gång så spela jag o 2 kompisar lite street dunkningar på en medelkorg sen kommer det 4 killar o säger att det är doms plan ja ba : SuG K*k ...Dom ba: kom vi dödar han .. sen det blev bråk så jag tog den längsta killen och gav han 3 boxar i anskiktet och sen när han låg på marken så sparka jag på honom o spotta ...sen så sprang dom alla 4 hem :'( hahah ....fortsättning följer i nästa kapitel .. för endast 45 kr med en POSTER på köpet ...hahah skoja med den här sista saken För fyrtiofem spänn ska jag bannemej ha en historia som gått igenom Words stavningskontroll. Bannemej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Påstår du att jag är pervers eller?? kan tilläga att jag och han är kompisar nu men så fort man nämner det så låssas han inte höra och byter ämne . Påstår? Varför skulle du annars ha handbojor, va? va? VA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Påstår? Varför skulle du annars ha handbojor, va? va? VA?! Det luktar Pervo-effect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Påstår? Varför skulle du annars ha handbojor, va? va? VA?! Men man har ju handbojor från när man va liten och lekte polis . fast när jag tänker efter så va jag väll lite kinky när jag va 6-7 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 En gång så spela jag o 2 kompisar lite street dunkningar på en medelkorg sen kommer det 4 killar o säger att det är doms plan ja ba : SuG K*k ...Dom ba: kom vi dödar han .. sen det blev bråk så jag tog den längsta killen och gav han 3 boxar i anskiktet och sen när han låg på marken så sparka jag på honom o spotta ...sen så sprang dom alla 4 hem :'( hahah ....fortsättning följer i nästa kapitel .. för endast 45 kr med en POSTER på köpet ...hahah skoja med den här sista saken Påminner om en grej som hände mig. Spelade lite basket när en kostymnisse kommer fram och säger att mänskligheten är som ett virus, jag bara wtf vad säger du. Plötsligt drog han upp en pistol och skjöt men jag duckade i limbo och undvek alla skott. Då kommer min bitch fram och säger att jag är lika snabb som dom innan hon förvanlas till något träskliknande med stora ögon. Hon gapade min älsssskade. Trodde först att hon menade mig men sidan hoppade hon efter min pimpring. Hon bet av mitt finger och hoppade i lava. Det är det sista jag kommer ihåg. När jag sedan vaknade på en gräsmatta såg jag att det hade landat en jetmotor i mitt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Påminner om en grej som hände mig. Spelade lite basket när en kostymnisse kommer fram och säger att mänskligheten är som ett virus, jag bara wtf vad säger du. Plötsligt drog han upp en pistol och skjöt men jag duckade i limbo och undvek alla skott. Då kommer min bitch fram och säger att jag är lika snabb som dom innan hon förvanlas till något träskliknande med stora ögon. Hon gapade min älsssskade. Trodde först att hon menade mig men sidan hoppade hon efter min pimpring. Hon bet av mitt finger och hoppade i lava. Det är det sista jag kommer ihåg. När jag sedan vaknade på en gräsmatta såg jag att det hade landat en jetmotor i mitt hus. Vadå, så du låg på en gräsmatta? Eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vadå, så du låg på en gräsmatta? Eller hur. Nja jag hade faktiskt huvudet på vägen om du ska vara pedantisk så jag hade lite huvudvärk men jag tog två panodil så det gick över. Fast jag kanske skulle ha tagit ipren eftersom den där iprenmannen är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nja jag hade faktiskt huvudet på vägen om du ska vara pedantisk så jag hade lite huvudvärk men jag tog två panodil så det gick över. Fast jag kanske skulle ha tagit ipren eftersom den där iprenmannen är rolig. Haha, Du är rolig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vad är du ute efter? En varning? Tål du inte skämt eller? då har du verkligen kort stubin! LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dumbom Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 I say: Bumfights! Boston Beatdown! Istället för att slåss själv så är det ett par smarta som filmar slagsmål istället. Men, visst, slagsmål är trevliga. Jag önskar att den där nazisten verkligen hade slagit mig, då hade det fan varit skoj. Min "sida" behöver verkligen en anledning för att nita den där jobbiga rövslickaren, haha. Jag vill inte slåss, men om någon slår mig så tvekar jag inte att slå tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Tål du inte skämt eller? då har du verkligen kort stubin! LOL! Det verkade iof inte vara det. Men var det ett skämt så är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) När jag sedan vaknade på en gräsmatta såg jag att det hade landat en jetmotor i mitt hus. Jetmotor..Donnie Darko? Redigerad 20 april, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Det verkade iof inte vara det. Men var det ett skämt så är det lugnt. Fy fan va skönt att vara vän me dig igen Funnylin..... Inte för att vi har bråkat då men.. äh..iallafall.. Puss o kram funnylin! Redigerad 22 april, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 En dag gick ja på promenad ,då kom det en kille me en kniv,så jag gick lite snett ifrån han. Då fick han värsta damp o sa : Va fan, har du nåt imot mig eller? JAG SKA DÖDA dig! Jag får panik o springer allt vad jag har! Efter ett tag kom jag ifrån han...o gömde mig i en trappuppgång! (Det sämsta man kan göra) Menmen..han måste ha sett mig springa in dit,för snart var han där inne i trappuppgången och letade efter mig..."där e du jävla fittunge" nu ska jag döda dig! Jag fick panik ochh skrek ...men ingen hörde.och exakt när han skulle hugga mig me kniven..vaknadde jag upp och förstod att det var en dröm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 En dag gick ja på promenad ,då kom det en kille me en kniv,så jag gick lite snett ifrån han. Då fick han värsta damp o sa : Va fan, har du nåt imot mig eller? JAG SKA DÖDA dig! Jag får panik o springer allt vad jag har! Efter ett tag kom jag ifrån han...o gömde mig i en trappuppgång! (Det sämsta man kan göra) Menmen..han måste ha sett mig springa in dit,för snart var han där inne i trappuppgången och letade efter mig..."där e du jävla fittunge" nu ska jag döda dig! Jag fick panik ochh skrek ...men ingen hörde.och exakt när han skulle hugga mig me kniven..vaknadde jag upp och förstod att det var en dröm! Ohh. Fan vad lättad jag blev när jag läste det där sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ohh. Fan vad lättad jag blev när jag läste det där sista. HEHE! LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jetmotor..Donnie Darko? Huhhh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts