thegtafreak Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tycker just du om vice city??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tycker just du om vice city??? Ja det gör jag, gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 STARTA INTE SÅ SATANS MÅNGA TRÅDAR!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 STARTA INTE SÅ SATANS MÅNGA TRÅDAR!!!!!!!!! Han är ny, ta det lungt thegtafreak: Det är bra att du är aktiv på forumet, men Vice City är t,ex. ett gammalt spel, försök därför att skapa en tråd om något nytt eller som inte varit uppe så många gånger, vissa medlemmar kan bli ganska aggresiva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Han är ny, ta det lungt thegtafreak: Det är bra att du är aktiv på forumet, men Vice City är t,ex. ett gammalt spel, försök därför att skapa en tråd om något nytt eller som inte varit uppe så många gånger, vissa medlemmar kan bli ganska aggresiva.. Nu är jag luuuugn. Djupa andetag...andas in.... och ut. Jag har respekt för att du är ny och inte har lärt dig hur det fungerar här än. Luuugn.....in....ut....in....ut.....phu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nu är jag luuuugn. Djupa andetag...andas in.... och ut. Jag har respekt för att du är ny och inte har lärt dig hur det fungerar här än. Luuugn.....in....ut....in....ut.....phu. Det är bra. andas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad ska jag snacka om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vad ska jag snacka om vad ska vi forumiter snacka om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag har inte gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Jag har inte gta sa Nehe men snacka VC dåra?, det är ju det jag menar. Du tog upp en tråd bara för att alla skulle få snacka om VC, men vad ska man snacka om Redigerad 14 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men vad snackar ni om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men vad snackar ni om Allt från din konstiga tråd till Vice City, vad får du San Andreas ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag vill bara snacka jag vet att det här är en onödig topic men vad sägs om det här: Vi skiter att posta fler meddelanden hit och skrotar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts