GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ta det lungt? Han har faktiskt väntat tio dagar. Det är lite skillnad från sånna som skriver: 10:00, Funkar skinnen bra? 10:03 Jag sa funkar skinnen bra? Men herregud sak en tråd aldrig dö ut eller. Om en tråd försvinner en sida måste man dra upp den igen och säga att någon ska skriva på den. Det är helt jävla orimligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Öhh hl 2 skinet ser coolt ut juh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tack för att ni gillar skinnen men den här topicen ligger på fel plats hur flyttar jag den eller måste moderatorer och andra flytta den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 En moderator måste fixa det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Skriver jag någonting i report för att en moderator ska flytta topicen som det här: flytta topicen till modding Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Skriver jag någonting i report för att en moderator ska flytta topicen som det här: flytta topicen till modding Då rapporterar du ju topicen, bättre att skriva direkt till någon mod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Min egna guide till att använda skinnen alltså kopiera bilden, klista in i paint, spara i skins mapen Du enbom larva dig inte jag hittade edit knapen för längesen Redigerad 27 april, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Wow..Du har lärt dig vad EDIT är...Nu kan du stoppa in "guiden" i din första post Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Du enbom larva dig inte jag hittade edit knapen för längesen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Men ANVÄND den då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 SNART SKRIVE JAG NÅT VÄLDIGT ELAKT TILL DIG ENBOM Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Ge er .. komigen vafan.... thegtafreak sluta vara uppkäftiga mot alla andra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Okej okej jag ska skärpa mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts