thegtafreak Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Attans nedrans du tittade men efter som du var så modig så får du ett skin. Tada tada. guide: kopiera bilden, klista in i paint, spara i skins mapen Redigerad 27 april, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Sluta posta nya topics hela tiden, den här hade dessutom ett totalt onödigt innehåll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Attans nedrans du tittade men efter som du var så modig så får du ett skin. Tada tada. Haha. Sjuk humor som jag har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Onödig topic. men tack för skinen iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ska jag lägga in ett till skin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Här är ett nice skin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Här är ett nice skin Har en fråga till dig: Varför gör du så många nya (och mest onödiga) topics? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Gilla att snacka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Här är ett nice skin Lägg upp det då. Gilla att snacka Ja, men inte som på en chatt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Förlåt blev lite försenat och konstigt men det syns knappt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Här är ett nytt skin . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Förlåt blev lite försenat och konstigt men det syns knappt Tjusigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Du verkar gilla att snacka thegtafreak, jag har ett tips till dig ! Skaffa mIRC och koppla upp dig till gtasajtens chattrum förutsåg att du skulle fråga, så här är länken hjälp till mIRC Enjoy! Redigerad 14 april, 2005 av stuffat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nya skins ohoy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Funkar skinnen bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag sa funkar skinnen bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Herregud ta det lugnt ingen kanske är inne. Ingen kanske har prövet, har du något tålamod i kroppen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Herregud ta det lugnt ingen kanske är inne. Ingen kanske har prövet, har du något tålamod i kroppen Ta det lungt? Han har faktiskt väntat tio dagar. Det är lite skillnad från sånna som skriver: 10:00, Funkar skinnen bra? 10:03 Jag sa funkar skinnen bra? Half Life 2 skinnet ser snyggt ut. Fast jag kan inte testa det. Men. Jaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Half Life 2 skinnet ser snyggt ut. Fast jag kan inte testa det. Men. Jaa Hmm.. måste man inte döpa om den till .bmp? Eftersom det är en .jpg nu.. tror det. ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts