thegtafreak Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Någon som har varit inne på www.hamsterpaj.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad har detta med Vice city att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Sorry. Hur tar jag bort topicen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Sorry. Hur tar jag bort topicen? Det kan bara Moderatorer och Administratörer göra. Om du vill att en mod/admin ska ta bort din tråd (topic) så trycker du på Report-knappen, som finns lite härochdär på höger (-->) sida i topicen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Haha, jag diggar killens stil Härligt att det finns sådana nya trevliga members! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Någon som har varit inne på www.hamsterpaj.net Det här är första klassens spam. edit:Varna eller stäng av thegtafreak. Redigerad 13 april, 2005 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Många förlåt för att jag lade in den här topicen. . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Menar ni där det står quite eller någonting? Redigerad 14 april, 2005 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Näää. tror dom menar report, står bredvid Quote Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ok tack . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Eeehm det funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Va? Haha, tryck på Report, skriv: "Superonödig tråd". Sen trycker du på submit report. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts