GTaJäGaReN Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Någon som spelar The Crims och vill/kan vara med i mitt gäng? Minst 50 i respekt. Ska råna Forex.. (Svårighet 70) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Visst! Vad heter du? Själv heter jag Mullvado.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 För fan då kan man lika gärna köra GTA Det är mer upphetsande/spännande å läsa GTA's manual än å spela Dekrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag heter Gachnar på The Crims har spelat det i 2 eller 3 dar och har 28 i respekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Varför får jag aldrig mailet med lösen från dekrim när jag reggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Varför får jag aldrig mailet med lösen från dekrim när jag reggar? Kolla skräpmailen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hur får man hög stamina snabbt på DeKrim och TheCrime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hur får man hög stamina snabbt på DeKrim och TheCrime? På The crim ska du först avgifta dig på sjukan, gå in på en pub eller ett raveparty och köpa droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kostar det pengar att regga sig och spela på The Crims? (Med tanke på att dom har rätt feta priser till vinnaren.) Förstår mig inte på det där idiotiska avtalet riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Någon som spelar The Crims och vill/kan vara med i mitt gäng? Minst 50 i respekt. Ska råna Forex.. (Svårighet 70) Jag kan vara med i ditt gäng.. har 81 i respekt och en mp5:a Redigerad 23 april, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Borde inte det här vara i spel forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Gangland är mycket roligare än Dekrim. www.Gangland.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Gangland är mycket roligare än Dekrim. www.Gangland.net Deras server är j......a kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts