thegtafreak Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Mitt img tool funkar inte. När jag ska ta bort något : Kan inte ta bort den den här filen. När jag ska ersätta en sak : Kan inte ersätta den här filen. Snälla hjälp mig :'( :'( :'( :'( :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ta bort skrivskyddet från filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag vet inte hur man tar bort skrivskyddet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Högerklicka>Egenskaper>kryssa ur Skrivskygg>verkställ>ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tack ska pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Den säger att filen är för stor hur förminskar jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Den säger att filen är för stor hur förminskar jag den Om det står så när du försöker ersätta en bil, så är det för att du måste deleta filen, och sen adda en ny. (Gör backup först då.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tråden är lite gammal så jag har redan löst problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tråden är lite gammal så jag har redan löst problemet Tråden var bara en dag gammal efter han drog upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ja ja ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts