Performance Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tjena! Håller på med Dam and blast. Men hur fan skjuter man ut sig ur planet så jag kan åka fallskärm? //Performance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Tjena! Håller på med Dam and blast. Men hur fan skjuter man ut sig ur planet så jag kan åka fallskärm? //Performance Du trycker på Trekant Och coronan är HÖGT uppe i luften, väldigt högt uppe Redigerad 13 april, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Tjena! Håller på med Dam and blast. Men hur fan skjuter man ut sig ur planet så jag kan åka fallskärm? //Performance Då du vill hoppa ut ur planet, trycker du på Triangel... Edit: Wu Zi Mu hann före, men Tweak gav det bästa svaret Redigerad 13 april, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Du måste åka igenom den röda coronan (ringen) i luften först,sen trekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 OCh den ligger långt upp i luften så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Performance Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Aha. Tack så mkt för svaren. Jag flög rätt lågt å tryckte på varenda knappjävel jag kom åt //Performance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Aha. Tack så mkt för svaren. Jag flög rätt lågt å tryckte på varenda knappjävel jag kom åt //Performance Har du klarat det nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tack RaveneE. Japp,kunde ha tillagt att den ligger högt upp i luften,men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts