pottzork Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag ska anmäla kol för det är svarta klumpar och sånt bränner man inte upp hur som helst. .... låt inte detta gå för långt Eller hur! det är ju rena rama förintelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 HAHA! Nogger black vilket namn ... Jag tycker det är att överdriva kraftigt att kalla dom rasistiska men sen är jag ju inte svart så jag ska kanske inte bedömma det? Btw: Imorgon är det 20 april (Hitler födelsedag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Btw: Imorgon är det 20 april (Hitler födelsedag) Va fyller han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Nej jag tycker absolut inte den är rasistisk på något vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Va fyller han? Han skulle fyllt 116 om han hade levat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Han skulle fyllt 116 om han hade levat. OKej. då kommer nog inte massa nazister sprigna runt å heila.. Undrar vad som händer när han fyller 150/200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vet inte om den är postad, men nu har flera glassar fått anledningar att förbjudas: http://www.aftonbladet.se/nyheter/grafik/0...glasskoden.html Håll musen på de inringade glassarna för att få veta varför de ska förbjudas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vet inte om den är postad, men nu har flera glassar fått anledningar att förbjudas: http://www.aftonbladet.se/nyheter/grafik/0...glasskoden.html Håll musen på de inringade glassarna för att få veta varför de ska förbjudas. Blir fan sur på dom. Måste dom överdriva helatiden? Dom vill värkligen få ner GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Blir fan sur på dom. Måste dom överdriva helatiden? Dom vill värkligen få ner GB. Men det där var väl bara skämt... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Men det där var väl bara skämt... eller? Oj, var det? Trodde dom var serriösa, och det hade inte förvådat mig om dom var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Blir fan sur på dom. Måste dom överdriva helatiden? Dom vill värkligen få ner GB. Du vet väl att Svante Lidén är ironisk? Edit: Var inget... Redigerad 20 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts