mickemannen Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vote ja.. den e så jääävla rasistisk asså.. det e ju heeelt klart att gb-clownen som själv är MJ-vit i ansiktet hatar svarta å gör därför en glass där man äter upp allt som e svart.. nämen seriöst, det är så irriterande med folk som hittar på saker och klagar bara för att få uppmärksamhet.. (seriös vote: nej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) öl Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Men der är väll liraren som började påstå det hela som höll på att bli arbetslös om han inte hittade nånting rassisiskt, så han tog de första bästa.. Vote: NEJ! Redigerad 15 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Stig Wallin är ordförande för Centrum mot Rasism. Han reagerade direkt då han såg kampanjaffischerna på tisdagseftermiddagen. – Jag läste dem som "Nigger + lakrits = sant". Det var omöjligt att inte se det som en anspelning på rasism, säger han till aftonbladet.se. MEN VA FAN!! Det är ju jävla kuk Stig Wallin som behöver gå till en optiker ju!!! Det var ju han som läste fel ,att det stog "nigger" istället för "nogger"!! JAG ska döda han!! Och dessutom,,nogger namnet kommer ju knappast ifrån ordet nigger! utan typ nougat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Den glassen är typ som min lilltå, den är svart, luktar gott och smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Haha, han tycker alltså att namnet på glassen anspelar på rasism för att stavningen liknar ordet nigger. Vad blir nästa korkade påhitt? Att förbjuda kaffe latte för att det kan tolkas som kaffe blatte? Det enda jag kan konstatera efter att ha läst artikeln är att den där Stig Wallin borde lära sig läsa istället för att anmäla företag på löjliga grunder. Men med tanke på hur barnsligt det här faktiskt är kan man ju nästan tro att snubben inte gått ut skolan än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Den glassen är typ som min lilltå, den är svart, luktar gott och smakar skit. HAHAHAH! Tro inte att du rolig nu va?? Jävla nolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Påståendet att en glass skulle vara rasistisk är rasistiskt! Exakt!!! Det e ju Stig Wallin som e rasistiskt isånnfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Men va fan. Negerbollar då? är inte det MER rassistiskt än en glass som det ser ut att stå nigger om man läser sanbbt?? Redigerad 16 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nej för negerbollar har blivit accepterade av samhället det har inte Nigger glassen.... Fråga mig inte varför. Jävla pervo anti rasse. Dom får väl lugna ner sig och göra nåt konstruktivt istället för att tracka på en GLASS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ja, glassen är ju försvarslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Precis... Nån borde starta en insamlingsfond till de stackars glassarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ooo Ooo Jag jag *Räcker upp en viftande hand* Ja vet vi döper det till "Rädda glassarna"... eller nej kanske inte *drar mig tillbax in i mörkret* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag skulle lät skänka pengar. btw orka att vi typ chattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Fördriva tiden innan vi drar in till stan?... ne nu fortsätter vi på Msn :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Rasistiskt tema med graffitti? Det är ju svarta tavlan. Hur rasistiskt är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hahahaha.. själv så tycker jag att det låter vettigare att klaga på vanliga nogger eftersom man kan läse fel så det står nigger och den är brun.... har bara sett svarta negrer i afrika... och är vi i afrika?... NEJ! Vote: ett starkt nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) ölh Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kommer ni ihåg att det fanns någon basketlek som hette nigger, när jag var liten sa ingen att den var rasistisk. Vi kallade det Nigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Om Nogger Black är rasistisk så får dom väll ta bort päronsplitt också som har kränkt personer med skilda föräldrar i åratal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts