xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag missar minsann aldrig en chans att slänga skit på Aftonhoran! Nja, vem gör inte det när hon är slingrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vi tar kritiken på allvar även om den känns litet långsökt, säger Petronella Warg på GB Glace till aftonbladet.se. lol rejält långsökt vill jag påstå, jävla idioter som ser rasistiska åsikter i vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Kan tänkas att man blir rasist bara man äter glassen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Orka bry sig. Jag tror inte svarta människor bryr sig. dom kanske blir glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Fy fan vad fjantiga de är. bara för att det är "graffitti" stil i black loggan så är det genast rasistiskt. då kan ju de vita anmäla magnum vit för att vi tycker den är rasistisk mot oss. nu får de fan skärpa sig VOTE: nej som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nej varför skulle den vara det ? Den är ju också väldigt god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 LOL, NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 För att citera en på osgamer's forum: Det är ju intressant hur man anmärker på det men inte på den kritvita gubben som finns på deras papperskorgar och säger "Håll Sverige rent!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men snällla nå'n! En glass? Vem tusan får idén att en glass är rassistisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag tror inte de menade att glassen var racistisk, utan att reklamen var det. Dessutom är vi rasister hela bunten, åtminstone alla som sjunger Sveriges nationalsång eller hissar svensk flagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Att säga att reklamen för en svart glass är rasistisk är bara töntig och långsökt. Visst kan jag tycka att namnet "Nogger" är lite likt "Nigger", men glassen hette ju nogger långt innan de gjorde en svart glass. Säger någon nogger tänker jag förresten på "nougat". Vote: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Att säga att reklamen för en svart glass är rasistisk är bara töntig och långsökt. Visst kan jag tycka att namnet "Nogger" är lite likt "Nigger", men glassen hette ju nogger långt innan de gjorde en svart glass. Säger någon nogger tänker jag förresten på "nougat". Vote: NEJ Men nigger är ju inte rasistiskt det kommer från spaska ordet "Negro" som betyder svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Yippee! Ännu ett företag anklagas för nåt. Varför? Jo, produktloggan liknar grafitti, och en snubbe kan inte läsa! ICKE RASISTISK! Fattar inte att en seriös myndighet kan visa sig så barnsligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men nigger är ju inte rasistiskt det kommer från spanska ordet "Negro" som betyder svart. Det spelar väl ingen roll om själva ordet betyder svart, dess innebörd är ju "neger". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vi diskuterade (stavning) detta på lunchen i skolan idag. Alla tyckte det var lika sjukt som jag. Alltså ärligt lägg ner att hålla på och säga att företag är rasistiska. Vem är det som står bakom det hela förresten? Låt glassjäveln bära vilket namn den vill utan protest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nogger Black är jätte rasistisk! Kolla bara på den! Alltså den är ju helt svart! Och så heter den NOGGER, byt ut O:et mot ett I, NIGGER BLACK!!! Sjukt rasistiskt. Hata GB!!!!!!!!! Jeffla rasseföretag!! Hur kan dom bara döpa en glass till Nogger black? Dom är ju slut i huvet!! Ungefär... Nej men seriöst. Det är jävligt löjligt att Aftonbladet anklagar GB för att vara rasistiska, har dom inget bättre att skriva i tidningen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 har dom inget bättre att skriva i tidningen eller? Exakt! Mer om Big Brother-Klaras enorma silikonbröst och plastläppar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Exakt! Mer om Big Brother-Klaras enorma silikonbröst och plastläppar! Öhm nej Funny, om kanske vitktigare saker som politik osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Öhm nej Funny, om kanske vitktigare saker som politik osv... Sarkasm... Vad jag syftar på är att Aftonbladet är en jävla skvallertidning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Mmm, lakrits.. Varför sitter dom jävla efterblivna missfosterna och säger att den är rasistisk. Kan dom inte fråga en helt 100% svart människa som kom till sverige för en vecka sen om han tycker der är rasistisk. INTE dom jävla fjortis-invandrarna som tycker att snö är rasistiskt för det är vitt bara för att impa på sina homies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts