kebabkurt Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Do it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Men fyfan vad alla överreagerar om sånt här, det är fan patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Men fyfan vad alla överreagerar om sånt här, det är fan patetiskt. Lyssna på HOWHOW barn, han sa något väldigt smart just här ovan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Lyssna på HOWHOW barn, han sa något väldigt smart just här ovan! Vet inte om jag går riktigt under barn, men aja. Vet inte om detta är att överreagera, tycker mer att det är att ha en egen åsikt. Redigerad 13 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Fan vad löjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Haha nej, fyfan! Hahahahaha rasistisk glass! Var är fårt samhälle påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ja, den är jätterasistisk! Vafan tror dom människor tänker när dom ser en sådan reklam? Nigger=lakrits är ju hur J**la rasistiskt som helst! Snart ska jag börja driva en kampanj om vaniljglassen också, för alla vita måste känna sig som en dynghög(vit dynghög) när man ÄTER vaniljglass! not Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Haha nej, fyfan! Hahahahaha rasistisk glass! Var är fårt samhälle påväg? Rasistiska rattmuffar? Nej Aftonhoran kan slänga sig i väggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Skriver jag det var en svart man som slog en kille sönder och samman så blir jag rasist. Varför inte bara skriva en man som slog en kille sönder och samman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jak tycker inte att den är särskilt rasistikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Varför inte bara skriva en man som slog en kille sönder och samman? Det var ett exempel. Jag använder exempel då jag skriver ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Rasistiska rattmuffar? Nej Aftonhoran kan slänga sig i väggen! Och det var ju aftonbladet som tyckte glassreklamen var rasistisk också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 HAHA det dummaste jag hört.. tycker glassen kunde hetat "Nogger Negro"... lättare att säga och lika lite rasistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hahhahaha, fy fasen va långsökt, det var det löjligaste idag. Det är ju som sagt, som Funny sa, det är ju rasistiskt att anklaga gb med denna kampanj som rasister. Glassen har ju alltid hetat Nogger... I alla år, man kan ju fråga sig då om GB har fått en ny "rasistisk" VD eller om de tänkte (utan att vara rasistiska) att det kan väl inte finnas någon idiot som anklagar oss för detta. Jag tycker detta är sjukt. Vad skall man göra härnest? Förbjuda all lakrits för att den är svart och för att man äter den? Sjukt. Skit ner er DO, DO står säkert i deras grundtanke för Diarre Ochté. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 GB kanske inte skulle mena något illa med svarta människor... men rasistisk är den ju med tanke på underground-stil på loggan... Vote: Ja Okej, så man får inte designa någonting som man vill för det kan va rasistiskt!? Vote: nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) GB, stämplade som rasister, för glassreklam Nytt virus, ska utrota mänskligheten. Big Brother Linda och Fadde, inte intressanta nog för att gifta sig på tv, "Håller med till 110%, men att de får en egen sida i Aftonbladet, för att uttrycka sitt missnöje, får blodet att koka upp till den nivå, att jag får lust att hoppa på tåget till Sthlm, dra ner till Värtahamnen, och kasta in ett par molotovs över murarna, för att få ett stopp på den här jävla dokusåpa hysterin en gång för alla." Grattis Aftonbladet, ni har nått en ny höjdpunkt av journalistiskt bottenskrap. Det känns som de förtjänar ett slags pris för dagens upplaga. Olof Gerdin kan gott och väl sätta en kula i skallen på sig själv, för att tvingat på människor dagens dos av intellektuellt befriande läsning. Redigerad 13 april, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Sjuka samhälle.. Jävligt sjuka människor som anmäler nåt sånt här.. Snacka om att inte ha något liv om man anmäler en glass för att vara rasistiskt.. Nej, fy fan.. Man får ju nämna nåt om svart förrän man är rasist nu för tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Asså, att ett storföretag som GB lanserar en glass vid namn Nogger Black är en sak. Skulle en nynasse lensera en glass, ignorera att exemplet är patetiskt, och döpa denna till Nogger Black så skulle det vara en annan sak! Jag blir så Arg! Med stort A! Grrr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Och det var ju aftonbladet som tyckte glassreklamen var rasistisk också! Jag missar minsann aldrig en chans att slänga skit på Aftonhoran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts