Jacker Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hoho, hon är yngre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hon är 16 dagar äldre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hon är 16 dagar äldre än mig. Grattis! Ring och fråga henne om hon vill föda din barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Grattis! Ring och fråga henne om hon vill föda din barn! Meh, är inte det lite påfluget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Meh, är inte det lite påfluget? Nej de bryter isen och sen är det fritt fram...use your brain man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hon är 16 dagar äldre än mig. Är det hon! Hon från O.C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag gillar denna för det är General Lös så klart. Sen är det ju den kände fotografen Daniel Spjuth från Staffanstorp som tagit den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hehe, gissa hur gammal hon är? Hon ser ju ut att vara runt 18 år gammal eller hur? Hon är 91!! EDIT: Född 1991 alltså, inte 91 år gammal. NO WAI!!! Och nej, hon ser inte ut att vara "runt 18". Iofs så är det ju i betraktarens öga hur långt fram i tiden "runt 18" är. Men hon ser iaf INTE ut att vara 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag gillar denna för det är General Lös så klart. Sen är det ju den kände fotografen Daniel Spjuth från Staffanstorp som tagit den med. SLUTA MED SKITEN JAG BLIR GALEN! ETTAN OCH GROV >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Är det hon! Hon från O.C? Japp. Marissas syrra i de nyare avsnitten, Kaitlin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts