Elander Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Japp. Vilken anledning? har glömt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vilken anledning? har glömt? Turnébussen körde på en isfläck utanför Ljungby och hamnade på sidan, och Cliff hade flugit ut genom fönstret och hamnat under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Är lite småstolt över att känna den här snubben som tecknat denna. Han hänger på PK-boards precis som jag och är faktiskt en av huvudpersonerna för min serie (tecknaren inte teckningen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) ... Redigerad 22 januari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 och sen är jag osäker på om jag får posta denna. men stellhell postade ju en bild med massa tjejer, tuttar och rumpor, och han ju är mod och ska vet vad man får posta tycker ju det är okej med sådana bilder så nu postar jag den. blir de massa tjöt får jag la ta bort den då.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/the-vampyre-slayer-c.jpg Sexeh! Och jag säger att den bilden går bra. Sen tar jag skiten om hultan misstycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det här är en konsttråd. Och konst kan innehålla en hel del naket. Fast om någon postar jättegrova verk är det ju en annan sak. När jag var på konstmuséet i GBG hittade min farbror en sån bok. Alltså en med bara grova konst. Typ, närbilder på... Grejer, osv. Ni vill inte veta mer... Den här är så jävla läcker! Vem kan avgöra om det är natt eller dag på den här bilden? The Empire Of Lights av René Magritte Gillar den här också, så jädra bisarr på nåt sätt. Destino av Salvador Dalí ... The Three Sphinxes of Bikini av Salvador Dalí Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) <tar bort>.. fel bild o hittade inte bilden som jag skulle posta :S Redigerad 6 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kinky shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Sexeh! Och jag säger att den bilden går bra. Sen tar jag skiten om hultan misstycker. Gött mos! @Jacker: den första bilden..usch, man blir helt snurrig av att kolla på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) BWAH. Allt blev fel. Aja, skitsamma. Redigerad 6 augusti, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag kan avgöra om det är natt eller dag. Det är dag. Kolla himlen, kolla sedan omgivningen. Det är höga träd. Alltså kommer kanske inte allt ljus kommer in vilket gör att det är mörkt. Nu ska ni allt applådera. Quota inte så många bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Tycker om Skriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Tycker om Skriet. Har för mig jag sätt den någonstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har för mig jag sätt den någonstans.. Nyheterna? Museet i Norge?(där den blev stulen. Det va Norge va) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har för mig jag sätt den någonstans.. Såg att den var postad några sidor bak... Du kanske sett den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja, det var i Norge. IceCandy: Dina bilder... Man blir alldeles kåt av att kolla på dom. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) ....... Redigerad 7 augusti, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det där är överdrivet. *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Tror jag sett nån bild på den någonstans..fast inte på forumet. sen så har jag sett den i en elvis serie..dom målar påskägg också ritar elvis en bild på skriet på ett påskägg.. Jacker: Is that a problem to you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Njae... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts