Jacker Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Ja, regissörerna (Dalí och Buñuel) ville att folk skulle må dåligt av den filmen. Annars skulle dom bli besvikna. Scenen syftar på att molnet "skär" igenom månen, därav rakbladet och ögat. Redigerad 19 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Fy fan. va läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ja, regissörerna (Dalí och Buñuel) ville att folk skulle må dåligt av den filmen. Annars skulle dom bli besvikna. Scenen syftar på att molnet "skär" igenom månen, därav rakbladet och ögat. Stötande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Stötande? Nja, det är ju en film, men man vet aldrig, kanske finns någon som tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nja, det är ju en film, men man vet aldrig, kanske finns någon som tycker det. Så det är inte stötande om jag lägger upp barnporr? Jag vet att finns folk som gillar det. Stötande indeed, du borde länkat den Jacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jo, jättestötande? Filmen är från 1929, jag tror dom flesta kan se/räkna ut att det är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Jag har alltid fastnat för denhär bilden. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/kott.jpg Oops sry, visste inte att den var så stor Det går att editera / StellHell Redigerad 20 april, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 OH SCheisse! var tvungen att spara den för att de va de var. nice bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Lunch on a skyscraper (eller va den nu heter) Har alltid gillat den, vet inte varför Redigerad 20 april, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag har alltid fastnat för denhär bilden. Oops sry, visste inte att den var så stor Om du försökte äckla oss med bilden har du misslyckats. Men gillar du den så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Lunch on a skyscraper (eller va den nu heter) Har alltid gillat den, vet inte varför ,har den som tavla i mitt rum den är riktigt cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Om du försökte äckla oss med bilden har du misslyckats. Men gillar du den så... Nää inte äckla, jag tycker bara det är komiskt att mala ner en söt liten kattunge i en köttkvarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Mmm...absolute terror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nää inte äckla, jag tycker bara det är komiskt att mala ner en söt liten kattunge i en köttkvarn. Vi har alla olika humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vi har alla olika humor. Mm verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 ,har den som tavla i mitt rum den är riktigt cool! Synd att den e fake bara! (fötterna, FÖTTERNA!) Älskar den jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vad är det med fötterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Gillar denna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Denna e ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Glöm... Redigerad 21 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts