Jacker Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Jag tycker att det borde finnas en bildtråd här. Där man kan posta bilder man gillar och dela med sig av dom. Även, i allmänhet, diskutera varför man gillar bilderna/bildkonsten. Aja, jag gillar Surrealism. Så jag postar några sånna. http://home.freeuk.net/composer/imgold/thenoc.jpg Redigerad 13 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Gillar graffiti, ultimata konsten. Litet påhitt av mig: http://www.xpisc.se/illustrationer/1.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Gillar denna bild, vet inte riktigt varför. :'( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/transport.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Redigerad 13 april, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nej, lägg tillbaka! Den var ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nej, lägg tillbaka! Den var ju bra! Min? det var ju fel bild hittar itne den jag skulle lägga upp dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Har ingen bra bild på datorn just nu... Men en jävligt cool graffiti målning i lund som det står I Never went to highschool i went to shcool high på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Otoman Empire... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 . xPisc: hahah snyggt själv tycker jag mest om minimalism http://browse.deviantart.com/wallpaper/min...rder=9&limit=24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 ultimata konsten. Riiight... Scary Guy (min avatar, obildade drägg) är den "ultimata konsten". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Yves Tanguys tavlor är grymma! EDIT: Hans tavla, Le Palais aux rochers de fenêtres, är jädrigt grym också! Redigerad 13 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 . xPisc: hahah snyggt ..eller hur Gjorde den medans ja tjötade på ventrulo. Ska nog göra en ny, snart.. Snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Underbara bilder allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Dom ända bilder jag gillar är sånna man inte får lägga upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Dom ända bilder jag gillar är sånna man inte får lägga upp här. Mmm...grismisshandel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Mmm...grismisshandel... Duh, inte direkt det jag syftade på men.. Bra humor du har du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Bra humor du har du. Jag kan lukta mig till ironin... Edit: I'm teh Riddler: Redigerad 14 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Gäller det bara målade bilder? eller får man lägga upp foton också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Man får lägga upp bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Icp serie cover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts