Foo Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Finns det någon som har Final Fantasy X och vet hur man ska göra på det där stället i Templet med stenarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Finns det någon som har Final Fantasy X och vet hur man ska göra på det där stället i Templet med stenarna? Om du vet att det inte har nåt med VC att göra, varför skriver du det i VC forumet då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag hittade inget annat forom och det kanske finns nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag hittade inget annat forom och det kanske finns nån som vet Hittade inget annat? Det finns ju ett som heter Off-Topic och ett annat som heter Spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag hittade inget annat forom och det kanske finns nån som vet haha, inte hittat nått annat??? Det är ju en bedrift i sej det! Jag menar både spam och off-topic finns ju. Ojojoj, har du svårt med synen måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Finns det någon som har Final Fantasy X och vet hur man ska göra på det där stället i Templet med stenarna? Jag kan väl hjälpa dig, men specifiera "Templet med stenarna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 spheres tror jag att stenarna heter, men jag vet inte var jag ska sätta dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Hoo-boy nu kör vi...Här finns genomgång för alla tempel i spelet, kom bara ihåg att alla "spheres" har andra namn i walktroughen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts