Guest Kurby Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag undrar bara om The Sims fungerar på Windows XP? Och om inte det fungerar så undrar jag om det fungerar till XP om man uppgraderar det till ett senare expansion pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Varför skulle det inte fungera på XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Varför skulle det inte fungera på XP? Mitt gammla CAQ fungerar inte på xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Mitt gammla CAQ fungerar inte på xp. Vad är CAQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hade för mig att det inte funkade heller. Var någon varningsskylt med win32.exe. Aja, så tankade man något så funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Kommer du ihåg vad det var som fick det att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Antagligen XP-patch från thesims.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Antagligen XP-patch från thesims.se Tack så mycket då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag hittar inte den där XP patchen! Jag har tittat nästan överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Har du ens försökt att köra spelet? Jag är ganska säker på att det skall fungera utan patch men det är möjligt att man kan behöva använda kompatibilitets-funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad är CAQ? Comand and conquer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Har du ens försökt att köra spelet? Jag är ganska säker på att det skall fungera utan patch men det är möjligt att man kan behöva använda kompatibilitets-funktionen. Nej, jag har inte testat men jag har för mig att det inte ska fungera på XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 För mig funkar det på XP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag körde det på en XP-dator på farsans jobb... men det var ju iochförsig TS:Deluxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men då borde det fungera om man installerar alla expansion tillägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Men då borde det fungera om man installerar alla expansion tillägg? Det funkar inte om man tankat crackat! Asså tankar du spelet med .bin fil funkar det utan problem. Men det finns såna crackade versioner där man tar bart mycket onödiga filer för att det bara ska ta högst 200mb. Man brukar dela upp dom i en massa .zip filer på 2,8 mb. Du har säkert tankat från Class eller Myth som gör sånt. Då funkar det ej på xp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det funkar inte om man tankat crackat! Asså tankar du spelet med .bin fil funkar det utan problem. Men det finns såna crackade versioner där man tar bart mycket onödiga filer för att det bara ska ta högst 200mb. Man brukar dela upp dom i en massa .zip filer på 2,8 mb. Du har säkert tankat från Class eller Myth som gör sånt. Då funkar det ej på xp! Jag har varken Class eller Myth utan mer ett sammansatt gjord av en person som antagligen inte haft något att göra! Men jag får väl testa och se om det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Min syrra har the sims me alla expansionerna o dom flyter finfint;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det fungerade med alla pack till det MEN FY F*N vad tråkigt det var Såsom jag kom ihåg var det rätt ball men nu var det riktigt jävla tråkigt! Jag har avinstallerat och tagit bort alla filer... så skit i denna tråden nu, problemet blev löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Glämde varna dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts