disme Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hmmm ja undrar hur man gör PÅ Uppdrag red dragon när man ska gå in te massa gubbar skjuta dom men man ska Skjuta massa faktorer elelr va dom heter i ett industri område hur fan klarar man de kanske har fel uppdrag men men xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hmmm ja undrar hur man gör PÅ Uppdrag red dragon när man ska gå in te massa gubbar skjuta dom men man ska Skjuta massa faktorer elelr va dom heter i ett industri område hur fan klarar man de kanske har fel uppdrag men men xD Varning! Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Skriv ordentligt.... vad heter uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Lyckades faktiskt fatta vad du menade,ganska otroligt. Ta M4 på gubbarna och sownoff shotgun på "lådorna". Om ditt liv håller på att ta slut, kuta ut från huset och gården tills närmsta mat-affär och ät så får du liv. Ligger ett matställe relativt nära,dit kan du gå. Lycka till! Edit: Sawnoff shotgun Redigerad 13 april, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har klarat 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Lyckades faktiskt fatta vad du menade,ganska otroligt. Ta M4 på gubbarna och sownoff shotgun på "lådorna". Om ditt liv håller på att ta slut, kuta ut från huset och gården tills närmsta mat-affär och ät så får du liv. Ligger ett matställe relativt nära,dit kan du gå. Lycka till! Edit: Sawnoff shotgun Heter uppdraget Intensive Care? Jag har klarat 100% Och?, iofs har jag också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har klarat 100% Tror det är väldigt många som bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Schysst aja Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts