pottzork Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nån mer som fullkomligt avgudar svullo? Svullo grisar vidare - en resa i fördärvet. skönast någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vem är svullo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vem är svullo? Min padda heter så....mne jag tycker han e cool....coolt att pottzork avgudar honom, ska hälsa lilla paddan det! Men jag har aldrig sett honom grisa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tycker synd om er som inte vem Svullo är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vem är svullo? Om du är seriös så är det en känd (och tjock) tv-personlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Svullo grisar vidare - en resa i fördärvet. skönast någonsin Kan inte göra annat än hålla med. "Räksmugglarjävel!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag sa inte att jag inte vet vem han är, sa bara att min padda heter så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nån mer som fullkomligt avgudar svullo? Svullo grisar vidare - en resa i fördärvet. skönast någonsin Eller hans små film klipp ... "den elake polisen" och "Svullo kör volvo" ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nån mer som fullkomligt avgudar svullo? Svullo grisar vidare - en resa i fördärvet. skönast någonsin Hahaha, jag har den, den är så jävla rolig. "Hallå där din gamla drake" säger han till en gammal tant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Svullo och motorsågen ääger hårt. har den som ringsignal Grisar vidare är ty 50 minuter av att svullo går runt på stan och förolämopar folk Redigerad 13 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vem är svullo? Mikael Dubois (eller liknande... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag sa inte att jag inte vet vem han är, sa bara att min padda heter så! Jaha, ingen som påstått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Så fett bäst, Specielt den där finnen som börjar babbla nått as-långt på en kort liten fråga , dessutom missar han bussen pga det eller "Jag sitter här o spanar ifall man skulle se Siwert Öholm flyga förbi på sina nya fillingar, det är mycket troligt att han gör det faktist" Angne & Svullo är oxå riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hahahaha, märkte precis en ny grej, Svullo : Hörrö, hur gammal är du? Tant : Aldelles för gammal (Med en glad min) Svulle : Jag tänkte väll det, du ser ut som en jävla sophög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad har hänt med Micke "Svullo" Dubois egentligen? Det var längesen jag såg något från honom, vad gör han nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad har hänt med Micke "Svullo" Dubois egentligen? Det var längesen jag såg något från honom, vad gör han nu? Har för mig att han har uppåt sex ungar att ta hand om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En av hans ungar spelar i min polares hockeylag. har träffat han många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En av hans ungar spelar i min polares hockeylag. har träffat han många gånger E han lika tjock som sin far? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Haha, nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Svullo? Går det på teve? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts