Jimmy89 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vart fan hittar man en Landstalker osv?? finns dom på gatorna eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nej, kolla upp i luften, där är dom. Nej, men det finns väl en vid ett hus på den där ön i mitten...Där man har sitt mansion. På den ön, vid nån av de husen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Alla bilar finns på gatorna förrutom Bloodring Banger, Deluxo, Hotring racer, Stretch, Sandking, Sabre Turbo, Romero's Hearse, Top Fun, Love Fist, Zebra Cab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vart fan hittar man en Landstalker osv?? finns dom på gatorna eller?? Det finns en vid Dirt Track banan upp i Downtown på andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jimmy89 Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vart hittar jag en idaho? vad för typ av bil letar jag efter då??(om man letar efter en idaho) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vart hittar jag en idaho? vad för typ av bil letar jag efter då??(om man letar efter en idaho) Här är en vacker bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jimmy89 Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tack! vart hitta du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tack! vart hitta du den? Inte jag som tagit bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts