Alpha Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag är inte så avancerad data användare men ska man ha Mozilla Firefox som sin standardwebbläsare?Har ni det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Jag är inte så avancerad data användare men ska man ha Mozilla Firefox som sin standardwebbläsare?Har ni det eller? Hej icke avancerad datoranvändare.. Det är ju helt upp till var och en vad man gillar så det finns inget vad man ska eller inte.. Vad tycker du? gillar du den bättre? om ja, så varför inte? Redigerad 13 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Du kan ju ha både ha mozilla och IE Själv har jag endast IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Firefox är inte svårate att använda än IE så du behöver inte oroa dig för att du inte kan, de flesta som ger FF lite tid vill aldrig med byta tillbaka till ie det skadar ju inte att ladda hem och testa ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Om du vill ha den som standardväbbläsare är det ju bara att välja det. Jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Firefox är skit bra mot popup fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts