hedlund Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Många kanse frågat dennna fråga förut men .... Jag har startart om gta asså newgame och jag vill köra tåg uppdraget ... Jag snor tåget gasar upp lite men de går inte använda R3 knappen händer inget?? :'( Gör jag nått fel eller när och var börjar uppdraget??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Måste komma till San Fierro tror jag. Eller ja, du ser ju när du kliver i ett tåg om "Press R3 for start freight mission"-rutan visas så går det, annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Måste komma till San Fierro tror jag. Eller ja, du ser ju när du kliver i ett tåg om "Press R3 for start freight mission"-rutan visas så går det, annars inte. Okej tack de ska jag tästa ditt svar fick mig att inte slå sönder gta:sanadreas cdn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Efter uppdraget där du följer ett tåg mot LS kan du göra Freight Mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 I värsta fall är det något fel med R3-knappen. Så var det iaf för mig, men som tur var har jag två kontroller. Jag fick även R3 att funka igen. Tryck på den några gånger för att få den att funka igen, om det är det som är felet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Efter uppdraget där du följer ett tåg mot LS kan du göra Freight Mission Ahaaa du har inte en aning när de händer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 JO faktiskt..Händer det i San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 JO faktiskt..Händer det i San Fierro Okej tackar skit bra hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts