Flanders Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Precis, man kan ju klara spelet utan våld Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Man kan störta och de är våld enligt valle-balle! Just det Varför vill du ha ett spel utan våld? Låter inte mamma dig spela våldsspel eller? umm... Pikmin har inget våld tror jag Det är klart jag får spela våldspel... men i skolan har jag och några kompisan bråkat om det ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hur då? För att gå och köpa ett paket mjölk behöver du inte tända eld på folk och sen släcka elden genom att pissa på dom t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 För att gå och köpa ett paket mjölk behöver du inte tända eld på folk och sen släcka elden genom att pissa på dom t.ex Ja, men det FINNS ju faktiskt vapen etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Varför gräver du inte ner dina kompisar och säger att det finns spel utan våld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nagot Casio spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ja, men det FINNS ju faktiskt vapen etc. Men sen finns det ju vapen i verkligheten också. Bara för det behöver man inte gå och skjuta huvudet av folk eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Sportspel, om man inte räknar tacklingar som våld men seriöst, vad vore ett spel utan våld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Sportspel, om man inte räknar tacklingar som våld men seriöst, vad vore ett spel utan våld... Det beror ju på. Det är ju inte våldet i spelen som ger spelgjädje. I postal 2 är det kanske den svarta satiren som är lite hela grejen men i andra spel så är ju inte våld högsta prioritet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Barbie vid svansjön. (ok. jag har inte kört det, men jag kan gissa att det inte är nått våld där!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 OK, jag ger mig, ett och annat spel (NÄSSSSTAN inget) har väl inget våld, dock så är det svårt att hitta det. (PS. Barbi i svansjön: man kan drunkna!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Men spelet Titta ut eller vad det heter som man kan lira på bibloteket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts