Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Harpan, Spindelharpan, poker.. Kortspel i allmänhet? W0rd. Börja spela Texas Hold'em! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Man kan ju dö och tarmar och blod kan flyga åt alla möjliga håll (kanske har spelat för mycket HL) Att åsamka fysisk skada på ett objekt eller en individ. -Susning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Microsoft Flight Simulator serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 W0rd. Börja spela Texas Hold'em! Har jag gjort, eller.. Gjorde. Spelade med Hakim och Daiullo (stavning?) från the Voice freakshow på PRAO:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Har jag gjort, eller.. Gjorde. Spelade med Hakim och Daiullo (stavning?) från the Voice freakshow på PRAO:n Menade trådskaparen iof... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Menade trådskaparen iof... Quota inte mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Quota inte mig då Men jag var tvungen att w0rda dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Grand Theft Auto serien HAHAHAHAHA aa verkligen har inte sett en droppe blod under den tiden ja spelat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Top spin 100% utan våld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Varför vill du ha ett spel utan våld? Låter inte mamma dig spela våldsspel eller? umm... Pikmin har inget våld tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har tänkt mycket på det här men aldrig kommit fram till nåt, i The Sims kan dom dö, i Them Hospital kan de också dö, i rally kan man krocka och det är livs farligt, i Mario hoppar man ihjäl fienderna och så vidare... finns det nåt spel utan våld?? Tetris!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Microsoft Flight Simulator serien Man kan störta och de är våld enligt valle-balle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Unreal Tournament Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) .endast 2 av dom 8 spel jag har installerade innehåller våld.. kan det vara för att jag har 5 bilspel + pong dom 2 kvarvarande spelen är mgs2 och gtavc.. kan väl tyckas innehålla våld av överkänsliga personer.. Redigerad 13 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Postal 2 Aa, det barnvänligaste spelet just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Racing-spel ? och kanske .. postal 2 Sing-star och andra kareoke spel. Om man inte blir elchockad när man sjunger falskt förstås Redigerad 13 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Det Första Blockland! , Inte det nyastse modden/versionen förstås då kan man ju ha Sniper, Eldkastare, Uzi, Ak-47, handgranat, Rocketlancher, och pilbåge osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Postal serien är lika våldsam som du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Postal serien är lika våldsam som du är Precis, man kan ju klara spelet utan våld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts