Corleone Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Min drömkvinna är någon som ser vacker ut, även utan utan smink, trevlig att vara med, man ska kunna hålla allvarliga och någolunda intelligenta konversationer med henne och så ska man må bra i hennes närhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Kastanjbrunt hår (det är nåt med den färgen....). Inte för smal, inte för tjock. Gärna lite magmuskler. Ska ha min lite...billiga..humor. Ungefär samma musiksmak som mig (grunge, punkrock). Gärna ha nåt i skallen också. Det var väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Är inte du en tjej hrm.. nu ska jag inte bärja få en massa fantasier i huvudet Tija är avslöjad! "Han" är ingen tjej! Jag är inte säker, men det finns bevis. I denna tråd glömmer "han" bort sig genom att skriva om sin drömtjej. I en annan tråd blev jag mycket undrande då Tija struntade helt i att jag skrev "tjejer har ju lättare att få bra betyg, tyvärr". Skulle jag vara tjej skulle jag bli förbannad och försöka motbevisa. Inte så klara bevis, men vad tyder egentligen på att Tija är tjej förutom hans/hennes profil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tija är avslöjad! "Han" är ingen tjej! Jag är inte säker, men det finns bevis. I denna tråd glömmer "han" bort sig genom att skriva om sin drömtjej. I en annan tråd blev jag mycket undrande då Tija struntade helt i att jag skrev "tjejer har ju lättare att få bra betyg, tyvärr". Skulle jag vara tjej skulle jag bli förbannad och försöka motbevisa. Inte så klara bevis, men vad tyder egentligen på att Tija är tjej förutom hans/hennes profil? Kanske kan va så. För när jag spela CSS en gång var det en som hette nåt svenskt tjejnamn kommer inte ihåg vad men så trodde jag självklart att det var en tjej. Men det var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Intelligens är verkligen ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) ö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hon är antagligen blyg. Du får hjälpa henne lite genom att prata med henne och så Okej Men det är bara det att vi kommer "skiljas" i sjuan Då så går vi inte i samma klass... Men om jag får henne innan så byter jag till hennes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Okej Men det är bara det att vi kommer "skiljas" i sjuan Då så går vi inte i samma klass... Men om jag får henne innan så byter jag till hennes Nå.. jag kan säga de fort .. Maggie Grace i utseende.. Å ska va trevlig, å omtänksam Fast utseende ska ju inte spela så stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts