Urkas Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Min Isabelle är min drömkvinna. Hon är helt enkelt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Fina kurvor, bra smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag vill klargöra en sak: här handlar det inte om vad du prioriterar, utan om hur din drömtjej är I VARTENDA AVSEENDE! Så inget mer "jag skiter i hur hon ser ut, för personligheten är viktigare", utan beskriv BÅDE utseende o personlighet! Min drömtjej e långhårig (färg spelar ingen roll, alla har sin charm). Hon ska va smal, o kanske ha magmuskler. Häcken ska va lagom bred, o brösten ska va fasta (alla storlekar har sin charm). Hon ska, så klart va trevlig, ha humor och ha högre IQ än en fiskpinne. Sen vore de kul om hon skulle va motorfantast som jag, och va någorlunda kåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Gilla samma musik som jag, men inte klä sig som en true-black-metal-brud. Utseende - vettifan. Beros på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag är visserligen kille, men du får vara lite öppen. Så, när ska vi dejta? Jaha, ja okey då... På fredag kanske... Hmm, 170 cm och väger 60 kilo...? En tjej? Ja, om hon ska ju inte vara trådsmal, gärna lite muskler som sagt... Eller menade du att det är lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hmm, 170 cm och väger 60 kilo...? En tjej? Ja, tänk på att dom där 95DD väger ca 20kg.. Min:http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=5613 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ca 1.70 cm stora mjuka bröst som man kan sova på och sen en fyllig rumpa som gungar när hon går...höger, vänster, höger, vänster, höger, vänster, höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ca 1.70 cm stora mjuka bröst som man kan sova på och sen en fyllig rumpa som gungar när hon går...höger, vänster, höger, vänster, höger, vänster, höger. Du kan få sova på min bringa. Går faktist sova på nått som inte är större än ett par bistick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) ö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Min drömkvinna: Okej, jag har två olika: 1. Blont, lite "risigt" hår, lite mullig, "normalstora" bröst, ganska kort, blåa ögon. Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg. 2. Svart/brunt hår. Stora bruna ögon, halvsmal. Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 En fin goth brud som inte är sadist eller bondage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Min drömkvinna: Okej, jag har två olika: 1. Blont, lite "risigt" hår, lite mullig, "normalstora" bröst, ganska kort, blåa ögon. Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg. 2. Svart/brunt hår. Stora bruna ögon, halvsmal. Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg. Bra smak!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 En Tjej i min klass... Allt förutom att hon inte gillar mig.. Eller så är hon blyg Hon kollar ju rätt mkt på mig o så... Sedan så frågar hon om jag är med på fotboll, bara gå runt... Hon kollar på när jag spelar fotboll.... Vad tror ni? Blyg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hårdrocks brud... Svart eller mångfärgat hår, Gärna piearcings (stavning?), Lyssnar metal, klär sig inte som en fjortis, Inga uberbröst, Lagom cp, Bra humor. Så ska hon fan lyssna på Hammerfall eller Iron Maiden annars blir det fan inget lull-lull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag stör mig på den här topicen... Jag kan inte beskriva hur min drömkvinna ska se ut, alla snygga är snygga på olika sett. Men kurvor har jag inget emot... Fast såhär ytlig är man oftast bara i tonåren, när man blir äldre spelar oftast personligheten än ännu större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hårdrocks brud... Svart eller mångfärgat hår, Gärna piearcings (stavning?), Lyssnar metal, klär sig inte som en fjortis, Inga uberbröst, Lagom cp, Bra humor. Så ska hon fan lyssna på Hammerfall eller Iron Maiden annars blir det fan inget lull-lull... Samma här inget jävla fjortissmink! vitmsinkat ansikte me svart läppstift åsvart crap runt ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Detta skulle vara min drömkvinna: Brunett Bra jobb halvstora tuttar (Inget jäkla silikon) Söt Ingen sur jävel lagom lång...inte förkort.... det var nog det Redigerad 15 april, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 En Tjej i min klass... Allt förutom att hon inte gillar mig.. Eller så är hon blyg Hon kollar ju rätt mkt på mig o så... Sedan så frågar hon om jag är med på fotboll, bara gå runt... Hon kollar på när jag spelar fotboll.... Vad tror ni? Blyg ? Hon är antagligen blyg. Du får hjälpa henne lite genom att prata med henne och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Min drömkvinna: Okej, jag har två olika: 1. Blont, lite "risigt" hår, lite mullig, "normalstora" bröst, ganska kort, blåa ögon. Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg. 2. Svart/brunt hår. Stora bruna ögon, halvsmal. Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg. Är inte du en tjej hrm.. nu ska jag inte bärja få en massa fantasier i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 hrm.. nu ska jag inte bärja få en massa fantasier i huvudet Fantasierna är vackra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts