Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Alla som säger "Bruden i min klass!!111", det betyder tydligen att ni vill ha henne, men ni är inte ihop. Och hur kan hon då ha den drömpersonligheten som är inbyggd i en drömkvinna? Jag tar hellre en lite mindre finare som är skön att snacka med istället för nån supersnygg som det inte går att prata med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nej en drömkvinna ska vara lång och blond, väldigt rolig. Ingen tråkig fjortis som är sur över allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag tar hellre en lite mindre finare som är skön att snacka med istället för nån supersnygg som det inte går att prata med. Självklart, men om tjejen (alt. kvinnan) i fråga är supersnygg och man kan prata med henne om precis allt, då är hon en drömtjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Drömt om henne sen första gångne jag såg Fastlane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hon heter Tiffani Thiessen och var med i Beverly hills serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Drömt om henne sen första gångne jag såg Fastlane ... HÖHÖHÖHÖHÖ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 ... HÖHÖHÖHÖHÖ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Alltid varit svag för rödhåriga :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Trevlig, mysig, snygg (enligt mig). Anti-fascist, palestinasympatist och allmänbildad skulle vara toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) En tjej i min klass hon är bara för snygg brunt hår ganska lång ha min dåliga humor och älska mig över allt annat som jag gör med henne ...och hon är fortfaranda bara "en tjej i min klass". En tjej som jag tycker är intressant oavsett vad hon gör, snygg (inkluderat allt vad ni sexfixerade innan rabblar upp, snygg bak, snygga bröst, sexig röst osv) men mer specifikt, som t.ex hud/hur/ögon-färg spelar egentligen ingen roll. Det finns en frisyr som jag tycker är hur snygg som helst!! Den vill jag att hon ska ha, och om hon nu har den så ska håret gärna vara svart... Allmänbildad, bra musiksmak (min definition vilket är lite blandat), älskvärd, snäll och bra filmsmak...personligheten är ju egentligen viktigast. Men visst, om man får skapa sin drömtjej så är det klart att man tänker på utseendet. Editation. Cortez - bara för att man inte är ihop med tjejen i fråga behöver det inte betyda att hon inte är ens drömtjej eller att hon är dum i huvudet...det kan ju vara att hon är "all that" som man vill ha men det har bara inte blivit något för whatever reasons... Redigerad 13 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Editation. Cortez - bara för att man inte är ihop med tjejen i fråga behöver det inte betyda att hon inte är ens drömtjej eller att hon är dum i huvudet...det kan ju vara att hon är "all that" som man vill ha men det har bara inte blivit något för whatever reasons... Mjo, jag vet redan nu en anledning. För killen är för blyg för att berätta för henne att han är kär i henne. Visst, det finns anledningar. Men min teori kan stämma den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 1.70 lång 60 kg Blond (men alla hårfärger går bra), gärna lång uppsatt hår! Söt Smal, men absolut inte "trådsmal", gärna lite magmuskler... Maila mig, om denna beskrivning stämmer på er, JA TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 muskler... Ahh tänk om ens Tjej är Starkare än en själv... Fan va coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Kåt, villig och tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 1.70 lång Nja, är väl en 1.90, men det går väl? 60 kgJa, ungefär. =) Blond (men alla hårfärger går bra), gärna lång uppsatt hår! Jag är blond, kan sätta upp håret ifall du vill. SötJag är supersöt. Smal, men absolut inte "trådsmal", gärna lite magmuskler... Smal, och magmuskler. Jag är visserligen kille, men du får vara lite öppen. Så, när ska vi dejta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Mjo, jag vet redan nu en anledning. För killen är för blyg för att berätta för henne att han är kär i henne. Visst, det finns anledningar. Men min teori kan stämma den med. Jorå, alldeles riktigt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 1.70 lång 60 kg Blond (men alla hårfärger går bra), gärna lång uppsatt hår! Söt Smal, men absolut inte "trådsmal", gärna lite magmuskler... Maila mig, om denna beskrivning stämmer på er, JA TACK! Hmm, 170 cm och väger 60 kilo...? En tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 "You're the one for me, fatty" Morrissey! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hm.. låt mig tänka... -Sött ansikte -Brunett -Fasta bröst, Lagom -Fin häck -Smal -Snäll Var nog allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Alltid när jag får en crush på en brud se hon brunett men jag kan inte säga att jag föredrar det där...det är lite skumt...jag gillar gulliga brudar...med mycket humor...nåt sånt, inget kontroversiellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts