darkjak Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Här är en topic där ni i ord ska beskriva den ideella kvinnan, till utseende o personlighet, och debattera om hur fel eller rätt det är med skönhetsideal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 .utseende: tja.. fina ögon, fasta bröst, inte fet.. inte så noga för övrigt personlighet: monogam, snäll osv.. det vanliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Blont hår, blå ögon, slät hy (snabb beskrivning om enligt mig, skolans snyggaste brud, fast nu har hom färgat håret rött och klippt det lite ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Brunett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Har hon sött ansikte och inte smällfet så klagar jag inte. Aha, drömkvinna? Brunett/Blondin/Svart hår/Redhead - Spelar ingen roll. Bröst - Normalstora, varken för stora eller för små. Läppar - Ja, inte som Olinda i alla fall. Mage - Smal? Häck - Ja, sålänge den inte är skitstor, så vem bryr sig. Ansikte - Sött, fint... Personlighet - Som mig? Musiksmak - Hon kan lyssna på vad hon vill, bara hon inte tar på sig värsta baggy-brallorna eller nån hårdrockfrilla. Ögon - Det hon har. Kläder - Ingen fjortisstil? Ja, det var väl det mesta. Redigerad 13 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Min drömtjej är... ...Brunett med fin stjärt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En tjej i klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Lol. Stora. Normala fasta bröst. Snäll omtänksam. Långt brunt hår. fast det ska vara ljusbrunt. Blont brunt. blåa ögon, Sexig duktig på det mästa. rolig. mysig. gosig. smal. fin röst. ja. och sen allting runt orden. Redigerad 13 april, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Brunett, inte för smal, inte för tjock, trvlig, gillar äcliga djur(eller så får hon leva med att jag gör det!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Blond, stora fina bröst, kåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) är min enda drömkvinna. Jag älskar henne över allt annat, trots att vi inte är tillsammans. Och Cortez, kom fan inte med nån idiotsk kommentar nu. Redigerad 24 februari, 2022 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ha humor, duktig på att rapa (böörp, inte yo yo yo), duktig guraspelare och lukta gott. Utseendet är väl inte allt för viktigt, men brunett, mörka ögon, fin kropp med fina bröst (fina, inte stora. Big difference), välformad bak, snygg mage, långa ben, gulliga fötter och len hud. Och tänk, jag vet bruden som stämmer in på allt det där. Lucky me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Brunett... Blondin. http://67.18.37.14/19/132/emo/ranting_w.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Har redan min "drömkvinna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ha humor, duktig på att rapa (böörp, inte yo yo yo), duktig guraspelare och lukta gott. Utseendet är väl inte allt för viktigt, men brunett, mörka ögon, fin kropp med fina bröst (fina, inte stora. Big difference), välformad bak, snygg mage, långa ben, gulliga fötter och len hud. Och tänk, jag vet bruden som stämmer in på allt det där. Lucky me. Jadu .... Det verkar som Topp3 har läst mina tankar här då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Blondin. http://67.18.37.14/19/132/emo/ranting_w.gif BRUNETT! http://www.planetsmilies.com/smilies/mad/4/mad38.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Brunett... Jag vet inte. Jag tycker att blo. Nej men man får ta det som kommer. ser man en snygg brunett som har alla egenskaper man söker så ta chansen. ser man en snygg blondin som har alla.... ja ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En tjej i min klass hon är bara för snygg brunt hår ganska lång ha min dåliga humor och älska mig över allt annat som jag gör med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Typ tandställning, största versionen! Manchester byxor, bruna! grått hår, kort! tofflor, old school! Det som jag älskar mest.. GLASÖGON! Så, då har man den finaste damen i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Det finns en i min skola.11 av 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts