Foo Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) www.gamereactor.se Själv ser jag fram emot: The Elder Scrolls: Oblivion (Next-Gen, PC) The Legend of Zelda (Cube) SOCOM 3: U.S. Navy SEALs (PS2) Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault (PC) F.E.A.R. (PC) Need for Speed: Most Wanted (Cube, DS, GBA, PC, PS2, PSP, Xbox) S.T.A.L.K.E.R. (PC) JA TACK! Redigerad 13 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag ser fram emot allt som har med PSP att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 StarCraft: Ghost (Cube, PS2, Xbox) Killer 7 (Cube, PS2) Phantasy Star Universe (PC, PS2) Spartan: Total Warrior (PS2, Xbox) Jak X: Combat Racing (PS2) Ratchet: Deadlocked (PS2) Juiced (PS2, Xbox) S.T.A.L.K.E.R. (PC) F.E.A.R. (PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Själv der jag fram emot: The Legend of Zelda (Cube) Håller med till 200% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Håller med till 200% Alltså håller du med till 0% i och med att det inte går att hålla med till 200% Jag lärde mig det från en kille här på sajten, BroDD om jag inte minns fel Stalker till pc BTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Alltså håller du med till 0% i och med att det inte går att hålla med till 200% Jag lärde mig det från en kille här på sajten, BroDD om jag inte minns fel Stalker till pc BTW Hmm, nej... 100% mer än vanligt... hört talas om index, herr 90:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Battlefield 2 får man ju inte missa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Battlefield 2 får man ju inte missa! Word, och Juiced. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Det ska det göras! http://www.bf2.se/forums.php?m=posts&q=837 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Metal Gear Solid 4 Battlefield 2 Ratchet & Clank 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Metal Gear Solid 4 You're kidding! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts