stuffat Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Halå! Jag hade tänkt förbeställa SA till PC på discshop.se Men jag undrar om det är någon som vet om dom brukar hålla leveranstiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 När jag beställer därifrån så beställer jag på faktura så varorna levereras dagen efter. Då jag skulle förhandsboka SA till PS2 så frågade jag Discshop om man skulle få varan i tid, de svarade då att de skickar iväg den dagen innan så att man har den på realise-dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Halå! Jag hade tänkt förbeställa SA till PC på discshop.se Men jag undrar om det är någon som vet om dom brukar hålla leveranstiden? Javisst du får spelet på realese dagen. Dom kan du lita på. Har förövrigt bokat SA till xbox själv där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tackar och bugar för svaren -bokar- men frågan är om det lönar sig? ska boka på postförskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts