Marquis Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 När jag laddar ner .torrentfiler, och håller på att ladda ner så säger den att diken är full, trots att 8gb är ledigt (filen jag laddar är inte i närheten av det). Jag har två hårddiskar, varav orginalet bara har 1gb kvar (mindre än filen) men det ska väl inte göra nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Flytta öve filer så ska det nog funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Flytta över filer vartifrån till vart? Från C: (med lite utrymme) till D: (med mycket utrymme)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Warez, men who cares (får nog ångra grovt) när du laddar ner den så spara den på disken som det finns utrymme på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Warez, men who cares (får nog ångra grovt) när du laddar ner den så spara den på disken som det finns utrymme på Vem har sagt att de e warez ??? han har inte sagt att han laddar ner något spel eller nått. Han kanske laddar ner någon patch eller nått annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aC»eXstasy.swe™ Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vem har sagt att de e warez ??? han har inte sagt att han laddar ner något spel eller nått. Han kanske laddar ner någon patch eller nått annat... Ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts