Jump to content

SA kläder...

Share

Recommended Posts

Snygga plagg, snygg modell.

Verkligen tjusig emmet! tröjan gillade jag bäst! Klart du ska ha den i skolan. Vill själv ha en sån...

Emmet: för att svara på din första fråga:

det var nån som frågade en "id*ot grej", jag lackade och det blev ett J*VLA liv på den tråden!

Så Hultenius plockade bort din tråd! (synd) Men jag snackade med honom innan och han räkna nog med att du skulle skapa en ny tråd om dina kläder! Hoppas att det e lungt för honom trots allt! :P

Grattis än en gång kompis! / FVC a.k.a Vice

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon var jag kan köpa en keps och ett par byxor om det sku fins :wub:

Ja! Hultenius gav mig en länk där man kunde köpa kläderna! Ska kolla om jag har PM:et kvar! Vänta en sec...

Jo jag hade den kvar! Fast det verkar som det är från usa! Ni kan ju PM:a Hultenius och fråga om han vet en svensk sajt där man kan köpa kläderna! Det MÅSTE ju finnas! Han om nån borde ju veta det!

Bilder finns här => http://store.yahoo.com/rockstarwarehouse/clothing.html

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen skulle jag inte ha på mig dom SA-kläderna eller andra SA kläder i skolan. då blir man ju som en gta-"nörd", det vill i alla fall inte jag vara utmärkt som. men det kanske inte är så i din skola att folk skulle kalla dig nörd om du har dom, dom kanske skulle vara avundsjuka istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor