Emmet Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hej för några dar sen så gorde ja en topic där ja skrev att ja hadde fått sa kläder men den försvan. här e bilden ingen ville stå modell så ja fick to min "påsk hare" istället .. Cool man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Moderatorn kanske klassade den som en "onödig topic eller kanske tillochmed en "spam-topic" vilket den kanske va till en viss del (och då menar jag det första jag nämde) men jag bryr mig inte så mycket . cool tröja! specielt scarfen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Snygga plagg, snygg modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vart köpte du tröjan och scarfen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vad kostade dom Kläderna skulle villa ha en keps och en tröja och om de sku finnas ett par byxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Farssan fick dom av en kille som solde sånna i fem dar efter relisen ock priset på tröjjan e typ 199 kr ock scarfen 150 tycker ni ja ska ha dpm i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Klart du ska ha dem i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Snygga plagg, snygg modell. Verkligen tjusig emmet! tröjan gillade jag bäst! Klart du ska ha den i skolan. Vill själv ha en sån... Emmet: för att svara på din första fråga: det var nån som frågade en "id*ot grej", jag lackade och det blev ett J*VLA liv på den tråden! Så Hultenius plockade bort din tråd! (synd) Men jag snackade med honom innan och han räkna nog med att du skulle skapa en ny tråd om dina kläder! Hoppas att det e lungt för honom trots allt! Grattis än en gång kompis! / FVC a.k.a Vice Redigerad 12 april, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vet någon var jag kan köpa en keps och ett par byxor om det sku fins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ok tack för att du sa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Vet någon var jag kan köpa en keps och ett par byxor om det sku fins Ja! Hultenius gav mig en länk där man kunde köpa kläderna! Ska kolla om jag har PM:et kvar! Vänta en sec... Jo jag hade den kvar! Fast det verkar som det är från usa! Ni kan ju PM:a Hultenius och fråga om han vet en svensk sajt där man kan köpa kläderna! Det MÅSTE ju finnas! Han om nån borde ju veta det! Bilder finns här => http://store.yahoo.com/rockstarwarehouse/clothing.html Redigerad 12 april, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Personligen skulle jag inte ha på mig dom SA-kläderna eller andra SA kläder i skolan. då blir man ju som en gta-"nörd", det vill i alla fall inte jag vara utmärkt som. men det kanske inte är så i din skola att folk skulle kalla dig nörd om du har dom, dom kanske skulle vara avundsjuka istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Personligen skulle jag inte ha på mig dom SA-kläderna eller andra SA kläder i skolan. LÄTT att man kan ha tröjan! Men det blir nog för mycket med scarfen oxå! Tröjan är ju cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Coola kläder vice24 måste bara övertala morsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Coola kläder vice24 måste bara övertala morsan. Eller hur! Men det är nog jarnet dyrt med frakten!? Måste som sagt finnas en svensk leverantör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vet bara att webhallen har en vit t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag fick en SA Keps av farsan för några veckor sen.... Men jag vill ha e Svart Tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts