Arman Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 MSN 7.0 är här... och kan självklart laddas ner på den officiella sidan... Så snabba på att installera det... har fräcka funktioner... >> MSN Messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) MSN 7.0 är här... och kan självklart laddas ner på den officiella sidan... Så snabba på att installera det... har fräcka funktioner... >> MSN Messenger Mmm jag vet... men på "Skriv ett perssonligt meddelande" så försvinner jämt min text... Fattar inte Redigerad 12 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag har haft den engelska verisionen länge! Fast den sluta fungera för ett tag sen, så nu kör jag med svenska. Allt låter skitdummt på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 mm...jag vet. innförskaffade nyss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Har msn 7.0 men jag kan inte ta imot vissa filer bara för att det har oskyddat material. Är det någon med samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ingen nyhet tyvärr Riktiga 7.0 versionen av msn finns som sagt nu att ladda ner, och för dom som fortfarande inte kan skriva för hand behövs Journal Viewer 1.5 som bla finns att hämta genom windows update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Gamalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 MSN 7.0 är här... och kan självklart laddas ner på den officiella sidan... Så snabba på att installera det... har fräcka funktioner... >> MSN Messenger Good morning??? Menar inget illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Betan var bätttre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 7.0 är någon månad gammal nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Good morning??? Menar inget illa! Jaja, jag hajjar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vem är så pass knasig att man använder msn messenger klienter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det är bästa sättet att nå alla sina vänner över internet så jag är så pass knas. Nya betan är dessutom cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det är bästa sättet att nå alla sina vänner över internet så jag är så pass knas. Nya betan är dessutom cool. Det finns andra klienter för chatta över MSNs nätverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det finns andra klienter för chatta över MSNs nätverk Som...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Miranda IM, Trillian etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Microsoft deltar i hur-många-olika-onödiga-funktioner-kan-man-få-in-i-ett-program-tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Har inte velat haft nån beta. Har kört med förra versionen. En sak jag stör mig på är alla dessa "irriterande funktioner". Vet inte vad dom heter, men dom är irriterande iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Har inte velat haft nån beta. Har kört med förra versionen. En sak jag stör mig på är alla dessa "irriterande funktioner". Vet inte vad dom heter, men dom är irriterande iaf. Vibbar och Blinkningar! Haha, så fjortis något kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ungefär samtidigt (tror jag) släpptes Miranda IM 0.4 TANKA HÄR Vad är det? En msn, icq, irc etc. etc. client "i ett". Använder iofs bara msn och icq.. men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts