Gäst Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) I just wondering! Hope you say Med CS Nörd menar jag typ kasta granater framför väggarna för att "flasha" motståndarna Redigerad 12 april, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Fel forum din spammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Fel forum din spammare. Tror att han menade en film i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Tror att han menade en film i spelet. Han menar CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Då jag klarat ut storyn 3 gånger så är en uppdragsfilm inget för mig, kan heller inga bra stuntställen och eftersom man skulle ge förslag så kan jag inte rösta på det. Får bli smygfilm för mig. Vote: En CS-nörd som spelar GTA (Ta det hyperförsiktigt och smyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Han menar CS. Nej, han menar en gta-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Helt rätt....Jag spelar inte CS Jag enar alltså att jag tar dt superförsiktigt med CJ och kastar granater och allt möjligt i mitt mål..(Att bomba nån bil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hoppa upp på bilar och ner igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Med fötterna eller? Fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Med fötterna eller? Fun Ja, vad skulle du annars hoppa med?! *Edit Jag menar en hoppa på bilar broar mm med cykel per fot eller nåt! Redigerad 12 april, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Först önskar jag dig lycka till Enbom, och jag tycker du skall göra ett uppdrag helst Breaking The Bank At Caligula's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Omni som vill att jag sak stunta så SKRIV vars jag ska hoppa..Blir lättare då. Jag kan ju klara ut hela spelet i en film som blir ca 20 timmar lång om nån vill se...LoL Redigerad 13 april, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En stuntfilm vorde trevligt Själv håller jag på med en stuntfilm till Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En stuntfilm vorde trevligt Se vad han skriver i inlägget innan Omni som vill att jag sak stunta så SKRIV vars jag ska hoppa..Blir lättare då. Så säg vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 VOTE: Gör ett uppdrag. Gör vilket du vill. Gör något som du tycker är häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Vote: Stuntfilm Mt: Chilliad Hoppet vid Area 69 (kommer inte på vad stället heter) Edit: Backarna i San Fierro är väl inte helt fel dom heller? Redigerad 13 april, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Det har ni rätt i.... Som det ser ut nu så måste jag börja om SA för att klara till Breaking the bank... Lägger väl till lite småjumps från klippan med värstinghoppet mot damen.. Sen kan jag också använda ett fusk och flyga så att hoppet ser SUPERLÅNGT ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Som det ser ut nu så måste jag börja om SA för att klara till Breaking the bank... Men när du ändå är där, kan du ju göra St. Marks Bistro, du vet det när man åker till Liberty City . Det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vote:Stuntfilm (Skriv vars ni vill att jag hoppar) Jag tycker du ska göra en fallskärms stunt film, där du hoppar från Mt.Chillad med något fordon (cykel,mc) och från alla möjliga basejumpställen och från flygplan också. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 I just wondering! Hope you say Med CS Nörd menar jag typ kasta granater framför väggarna för att "flasha" motståndarna .w/e.. Stunt från höghus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts