armin Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 jag vet inte ens om det finns svar på det men vem dödade carls mamma snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Nån Ballas som invarderade huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Pulaski........kanske? Ryder och Big smoke.....kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Enligt The Introduction är det Ballas. Och de skjuter från en bil in genom fönsterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Är det BS och Ryder? Har förvisso inte sett The Introduction, men enligt själv spelet är det väll dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Några Ballas gör en Drive-by förbi CJ:s mammas hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Helt ärligt talat...Jag har aldrig sett nån Ballas i filmen när man startar ett nytt spel.....Får väl renchecka det nån dag.. Bye nu måste jag baka klart chokladbollarna till utflykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Helt ärligt talat...Jag har aldrig sett nån Ballas i filmen när man startar ett nytt spel.....Får väl renchecka det nån dag.. Bye nu måste jag baka klart chokladbollarna till utflykten The intruduction är inte öppningscenen i SA utan en special dvd som finns på Sa:soundtracket. Och på den så finns lite bakrundsfakta om storyn i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag hörde att Tempeny sa på det uppdraget man *spoiler* dödade big smoke "You should have seen your mamma before she died" eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Jag hörde att Tempeny sa på det uppdraget man *spoiler* dödade big smoke "You should have seen your mamma before she died" eller nåt sånt Ja det kanske var så att han tyckte synd om CJ som aldrig fick se sin mamma när hon dog. Helt ärligt så var det faktist några Ballas som gjorde en Drive-by på CJ:s morsa, det gäller att följa The Introduction Redigerad 12 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 vadå ((The Introduction)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 vadå ((The Introduction)) En kortare film som visar vad som hände innan storyn började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 vadå ((The Introduction)) Introduction är precis som jag redan har skrivit, en dvd med bakrundshistoria kring Sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Och hur ser man den DVD n ????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Och hur ser man den DVD n ????????? Man köper den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Man köper den ...inte på en DVD spelare måne...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Och hur ser man den DVD n ????????? Hur man ser att det är en DVD?. Jo det gäller att först hitta CD boxen i affären sen går man till kassan och köper varan. När man kommer hem med den stoppar man Introduction skivan i spelaren och tittar, om du vill haa hjälp med att titta så är det bara att öppna ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 ...inte på en DVD spelare måne...?! Nej men det är ju en fördel om man köper den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 För det första finns det onödigt mycke topics om detta redan.. Men det är säkert någon ballas som dödade henne men ryder och big smoke är inblandade iallafall det får man ju se i ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det finns ju en soundtrack box med nästan alla låtar i spelet och så finns det en soundtrack box med bara två skivor. Jag vet att The Introduction finns på den lilla soundtrack boxen men finns den även på den stora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts