Sir.Per Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vet någon var man kan beställa fyverkerier och smällare?? Hälst smällare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Har för mig att smällare är förbjudna sedan ett par år tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vet någon var man kan beställa fyverkerier och smällare?? Hälst smällare Tror inte man får smälla när som helst på året heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det är alltid olagligt att skjuta fyrverkerier... bara det att polisen ser mellan fingrarna på nyår och andra hödtider.. Det finns vissa butiker som säljer året om... Google är din vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Egentligen när det är nyår och man köper fyverkerier så står det tex. "Kostar nu endast 99 kr (ordinarie pris 139 kr) " Då måste man fråga sig hur dom då har tänkt sig. Eftersom ordinare pris var 139 kr borde man kunna köpa fyverkerierna året om! För man kan ju inte mena ordinariepris från förra nyår, då de säkert har skrivit samma sak att priset är sänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Egentligen när det är nyår och man köper fyverkerier så står det tex. "Kostar nu endast 99 kr (ordinarie pris 139 kr) " Då måste man fråga sig hur dom då har tänkt sig. Eftersom ordinare pris var 139 kr borde man kunna köpa fyverkerierna året om! För man kan ju inte mena ordinariepris från förra nyår, då de säkert har skrivit samma sak att priset är sänkt. Man säljer året om men det är bara på högtider man får smälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag vill köpa hederliga smällare, jävla skitlag som förbjuder dom. Min kusin beställde från nåt italiens sida nån gång men det var en jäkla massa frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 En snubbe på min mammas jobb bunkrade upp med smällare alldelles innan det blev olagligt, så jag får några ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vill inte låta som en moraltant nu men jag ser faktiskt ingen mening med att smällare ska vara tillåtna. Fyrverkerier är kul att se på men smällare gör ingen nytta alls förutom att de bidrar till nerskräpningen. Om man tycker att det är så roligt att höra när det smäller kan man väl köpa en knallpulver-pistol och gå runt och skjuta med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vill inte låta som en moraltant nu men jag ser faktiskt ingen mening med att smällare ska vara tillåtna. Fyrverkerier är kul att se på men smällare gör ingen nytta alls förutom att de bidrar till nerskräpningen. Om man tycker att det är så roligt att höra när det smäller kan man väl köpa en knallpulver-pistol och gå runt och skjuta med den? Haha, det ligger något i det du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) /me gör er avundsjuka (köpte dom av en kompis som hade sparat dom i 10-15 år) Redigerad 12 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hr också kvar massor från andra år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Smällde min sista förra året. Aja, modellbåten flög utav helvete iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vill inte låta som en moraltant nu men jag ser faktiskt ingen mening med att smällare ska vara tillåtna. Fyrverkerier är kul att se på men smällare gör ingen nytta alls förutom att de bidrar till nerskräpningen. Om man tycker att det är så roligt att höra när det smäller kan man väl köpa en knallpulver-pistol och gå runt och skjuta med den? Människan är destruktiv, man spränger sönder saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vill inte låta som en moraltant nu men jag ser faktiskt ingen mening med att smällare ska vara tillåtna. Fyrverkerier är kul att se på men smällare gör ingen nytta alls förutom att de bidrar till nerskräpningen. Om man tycker att det är så roligt att höra när det smäller kan man väl köpa en knallpulver-pistol och gå runt och skjuta med den? Håller med till 25%. Det är ju kul att smälla, men kanske inte samma helatiden. Själv tycker jag det är roligare med lite mer speciella smällare. Typ sånna som flyger och liknande. Fast det är rätt kul att sätta ihop massa smällare och se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Man säljer året om men det är bara på högtider man får smälla. Nej, tex Coop Forum säljer inte fyverkerier året om. Säg att jag vill köpa fyverkerier nu men vill använda dom till nyår. Då kan dom inte skriva ordinarie pris var bla bla bla då man inte kan köpa dom året om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag vill köpa hederliga smällare, jävla skitlag som förbjuder dom. Min kusin beställde från nåt italiens sida nån gång men det var en jäkla massa frakt. W0rd! De är ju långt ifrån lika farliga som tårtor och sånt. Jag har hundra stycken safariskott kvar sen många år tillbaks Det packetet ska jag spara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Köp massor med tändare och släng ner i backen. . Poffar till lite fint och det är inte olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Har säkert 200 ryska smällare....Brukar stoppa in dom i ventilen på cykeldäck..Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nej, tex Coop Forum säljer inte fyverkerier året om. Säg att jag vill köpa fyverkerier nu men vill använda dom till nyår. Då kan dom inte skriva ordinarie pris var bla bla bla då man inte kan köpa dom året om. Men, tex Coop Forum har ju inte ett eget märke, utan säljer, tex SVEA som vid nyår har ett sänkt pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts