HOWHOW Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 När jag har tagit växla användare och låter det stå så ett tag sen loggar in på min igen så startas datorn om? Varför blir det så? Sen när den startas står det att datorn har återställts efter ett allvarligt fel, och i felrapporten står det att det är något fel på en fil i temp.. Men jag hittar inte den mappen, jag är en sopa på datorer men hjälp mig, det är otroligt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Överhättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Överhättning? Överhettning? Låter lite väl drastiskt. Sök (Start > Sök > Sök efter mappar och filer) efter Temp mappen och fixa filen som åstakommer felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts