Ace Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Bästa låtar just nu 1. The Game ft. 50 Cent - Hate it or love it 2. Millcollin - Ray 3. Wiipee & Ricky - Give me an answer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Bästa låtarna just nu 1. The Game feat 50 cent - Hate it or love it 2. Bring me da fukin' riot... man! - Come on 3. Metallica - Master of puppets Ändras oftare än vad jag orkar skriva Redigerad 17 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Uppdaterar min lista 1. System of a down 2. Ill Niño / Slipknot 3. Nirvana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 1Nirvana 2Björns vänner 3Elin Sigvardsson Men jag ändrar mig HELA tiden. Eller, ja, Nirvana ligger allt som oftast etta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 1. Metallica-Enter Sandman 2. Freternia-Guardians of the night 3. Immortal-Dom har många bra låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Ny top 3 låtlista 1. Nirvana - Smells like teen spirit (Dico version ) 2. Purple City - Will Not Lose 3. Kano - P's And Q's Redigerad 24 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Artist.) 1.) Kiss 2.) Judas Priest 3.) Ebba Grön Låtar.) 1. Kiss - Strutter 2. Judas Priest - Living after midnight 3.) Ebba Grön - Ung och kåt Åh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) 1. Ramones (har bara en som står över dem andra) sen finns det ju softa band som t.ex. anti-flag, foo fighters, red hot chili peppers, millencolin, green day (dessvärre inte deras ny platta), johnossi, the knack, pearl jam, alice in chains, nirvana, soundgarden, blink 182, håkan hellström, the hives, caesars (tidigare ceasars palace), the clash, ebba grön, bad religion, mandi diao, the killers, m.m. edit johnossi - family values the knack - that's what the little girls do foo fighters - the one Redigerad 24 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 1. Bob Dylan (han är alltid där) 2,3,4,5 (ingen ordning): Jimi Hendrix, Johnny Cash, The Doors, Tom Waits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 ...Tom Waits WOHOO!!! Kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag bara undrar, lyssnar ni på saker som bara låter bra eller lyssnar ni på vad dom sjunger också? Annars kan ni lika gärna börja lyssna på techno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag bara undrar, lyssnar ni på saker som bara låter bra eller lyssnar ni på vad dom sjunger också? Annars kan ni lika gärna börja lyssna på techno. Texten spelar ingen större roll. Det är melodin som är viktigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Texten spelar ingen större roll. Det är melodin som är viktigast. Jag vet inte om du fattade fel, men om jag har det så håller jag med... Jag bryr mig inte om dom tycker att Satan är det ända rätta och att man ska bränna alla kyrkor och shit... Utan melodin och takten är det viktigaste... Sen gör det inget om han/hon som sjunger har bra röst och sånt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag bara undrar, lyssnar ni på saker som bara låter bra eller lyssnar ni på vad dom sjunger också? Annars kan ni lika gärna börja lyssna på techno. För att jag ska lyssna på något band så måste dom här sakerna stämma : Bra texter Bra sångare Bra sound Thats the shit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det e ingen bestämd ordning på listan men det e väll dom 3 jag lyssnar på mest. Elvis Preasley(Rock'n'Roll) Carl Perkins(Rockabilly?) Electric boys(Rock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 mandi diao Mando. Bra musiksmak! btw: Låter som om du skulle gilla Goldfinger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Swollen Members Kanye West Wu-Tang Clan (inte i ordning) Dom låtar som spelas mest just nu är: Wu-Tang Clan - Da mystery of chessboxin', Swollen members - Horrified Nights och Kanye West feat. Jay-Z - Never let me down. Oldschool asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Om du menar idol som förebild t.ex. så får det bli : 1. Jay-Z 2. Common 3. Nas Annars kan man lägga till personer som gör/ gjorde fantastisk musik, men som hade mindre intelligenta sidor, t.ex. 2Pac. Redigerad 25 april, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 btw: Låter som om du skulle gilla Goldfinger! Åh! Älskar Goldfinger - Superman ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag bara undrar, lyssnar ni på saker som bara låter bra eller lyssnar ni på vad dom sjunger också? Annars kan ni lika gärna börja lyssna på techno. För mig måste både texten och melodin stämma. 1. The Eagles (Hotell Califonia) 2. Judas Priest (Breaking the Law) 3. Red Hot Chilli Peppers (Otherside) 4. Black Sabbath (Ironman) 5. Beatles (Here Comes the Sun) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts