Jump to content

Topp 3 Idoler.

Frenzy
 Share

Recommended Posts

Japp !

Hade tänkt mig att vi kunde skriva våra 3 favorit band/artister och låtar !:rolleyes:

Jag börjar då.

Topp 3 band just nu :

1. System of a Down

2. Slipknot / Korn - Kunde inte dra ner någon av dem ett steg :P

3. Nirvana

Topp 3 låtar just nu :

1. System of a Down - B.Y.O.B (Bring your own bombs)

2. Korn - Another brick in the wall

3. Slipknot - Left behind

Så nu är det eran tur !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Topp3 ahhaha hahahh hhahahha hhahahhaahh ha... ha

har inga speciella idoler, eller speciella band, lyssnar bara på vissa låtar från en massa olika artister... fast billy talent spelas rätt mycket just nu! alla hårdrocksnördar borde ge honom en chans :rolleyes:

billy talent - cut the curtains

billy talent - staning in the rain

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Artister/Band:

1. Slipknot. Niomannaband från Iowa som jag till en början avskydde. Men efter att ha hört deras 'Duality' var jag fast. Under ytan är de inte "skrikande galningar", snarare tvärtom. Nyaste plattan "Vol. 3 - The Subliminal Verses" - bevisar motsatsen. Fantastisk show i Stockholm i fjol kan det även tilläggas.

2. Metallica - bandet som definierar metal för de flesta. Med snabba thrashlåtar (Fight Fire with Fire, Battery, Hit the Lights), känsloladdade ballader (Fade to Black, Mama Said, Nothing Else Matters) och explosiva urladdningar (Master of Puppets, Creeping Death, All Within My Hands) har de blivit ett av hårdrocksscenens största. "Ride the Lightning" bör finnas i varje musikälskares cd-hylla.

3. Guns N' Roses. Under åttiotalets slutsked regerade Gn'R otvivelaktigen topplistorna. Förutom att de lirade galet bra hårdrock visade de även med låten "November Rain" att sångaren Axl Rose var en jäkel på piano. Bandets framtid är osäker, Axl är den enda kvarvarande orginalmedlemmen. Albumet "Chinese Democracy" är det dyraste någonsin sägs det, och bör släppas någon gång framöver. Rekommenderas varmt.

Låtar:

1. Slipknot - Only One (MFKR)

2. Murderdolls - Welcome to the Strange

3. Guns N' Roses - November Rain

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA... Jag trodde du skulle fråga vilka som var Topp3's idoler! :blink:

Aja, jag har inga idoler direkt. Jag lyssnar på dom jag tycker är bra. :P

Grupper:

Franz Ferdinand

Black Sabbath

Rammstein

Låtar:

Franz Ferdinand - Take me out, This Fffire, Jacqueline, Come on home (live), Cheating on you. Inprincip alla deras låtar är bra.

Jag gillar väl också alla Black Sabbath och Rammstein's låtar, mer eller mindre. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor