Frenzy Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Japp ! Hade tänkt mig att vi kunde skriva våra 3 favorit band/artister och låtar ! Jag börjar då. Topp 3 band just nu : 1. System of a Down 2. Slipknot / Korn - Kunde inte dra ner någon av dem ett steg 3. Nirvana Topp 3 låtar just nu : 1. System of a Down - B.Y.O.B (Bring your own bombs) 2. Korn - Another brick in the wall 3. Slipknot - Left behind Så nu är det eran tur ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 1. Creedence Cleerwater Revival 2. Eddie Meduza (väldigt tätt efter CCR) 3. någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Topp3 ahhaha hahahh hhahahha hhahahhaahh ha... ha har inga speciella idoler, eller speciella band, lyssnar bara på vissa låtar från en massa olika artister... fast billy talent spelas rätt mycket just nu! alla hårdrocksnördar borde ge honom en chans billy talent - cut the curtains billy talent - staning in the rain Redigerad 12 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Artister/Band: 1. Slipknot. Niomannaband från Iowa som jag till en början avskydde. Men efter att ha hört deras 'Duality' var jag fast. Under ytan är de inte "skrikande galningar", snarare tvärtom. Nyaste plattan "Vol. 3 - The Subliminal Verses" - bevisar motsatsen. Fantastisk show i Stockholm i fjol kan det även tilläggas. 2. Metallica - bandet som definierar metal för de flesta. Med snabba thrashlåtar (Fight Fire with Fire, Battery, Hit the Lights), känsloladdade ballader (Fade to Black, Mama Said, Nothing Else Matters) och explosiva urladdningar (Master of Puppets, Creeping Death, All Within My Hands) har de blivit ett av hårdrocksscenens största. "Ride the Lightning" bör finnas i varje musikälskares cd-hylla. 3. Guns N' Roses. Under åttiotalets slutsked regerade Gn'R otvivelaktigen topplistorna. Förutom att de lirade galet bra hårdrock visade de även med låten "November Rain" att sångaren Axl Rose var en jäkel på piano. Bandets framtid är osäker, Axl är den enda kvarvarande orginalmedlemmen. Albumet "Chinese Democracy" är det dyraste någonsin sägs det, och bör släppas någon gång framöver. Rekommenderas varmt. Låtar: 1. Slipknot - Only One (MFKR) 2. Murderdolls - Welcome to the Strange 3. Guns N' Roses - November Rain Redigerad 27 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 1. John Williams (Star Wars, Hook, War of the Worlds) 2. Koji Kondo (The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Super Mario Bros.) 3. Basil Poledouris (Conan The Barbarian) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 1.AC/DC 2.Kiss 3.Judas Priest låtar: 1.Back in black 2.Black Diamond 3.Breaking the law (4. Livin' after midnight) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Topp 3 band just nu (ingen ordning egentligen) : 1. Annihilator 2. Clawfinger 3. (hed) pe Topp 3 låtar just nu (ingen ordning här heller egentligen) : 1. Excrementory Grindfuckers - Komm Puppe 2. Annihilator - Speed 3. Slipknot - Spit it out (hyper version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 1. Tupac Amaru Shakur 2. Dr. Dre 3. Xzibit Bara 1:an är säker, sen finns det ett antal kända och okända som lika gärna skulle kunnat få 2:an eller 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Band 1 : Metallica 2 : Pantera 3 : Greenday Låtar 1 : Metallica - Breadfan 2 : Greenday - Holiday 3 : Five For Figthing - Superman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 1. Metallica 2. AC/DC 3. U2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Band 1. The Ramones 2. AC/DC 3. Blink 182 Låtar 1. The Game feat 50cent - Hate It or Love It 2. OPM - Heaven Is A Halfpipe 3. Offspring - One Fine Day Redigerad 12 april, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) 1.Guns N' Roses 2.N.W.A 3.Linkin Park det är de jag lyssnar nu till. Redigerad 12 april, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 1. Mando Diao 2. Goldfinger 3. The Distillers Just nu iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Band: 1. The Clash. 2. Dexys Midnight Runners. 3. The Smiths. Tätt där nedanför ligger nog Gino Paoli =) Boards Of Canada bubblar här nere också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Just nu: Opeth Dark Funeral Bloodbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Cradle of FilthDimmu BorgirThe Haunted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Green Day Timbuktu Red Hot Chili Peppers 1. Wiipee and Ricky - Give me an answer 2. Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue 3. Obie Trice - Got some teeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 HAHAHA... Jag trodde du skulle fråga vilka som var Topp3's idoler! Aja, jag har inga idoler direkt. Jag lyssnar på dom jag tycker är bra. Grupper: Franz Ferdinand Black Sabbath Rammstein Låtar: Franz Ferdinand - Take me out, This Fffire, Jacqueline, Come on home (live), Cheating on you. Inprincip alla deras låtar är bra. Jag gillar väl också alla Black Sabbath och Rammstein's låtar, mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Hahahaha trodde det var Topp3 idoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) METALLICA Marilyn Manson Europe/kiss/Gun n roses. beror på vad jag känner för. Redigerad 12 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts