Wolf_GTA Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nepp alla är m4a1 i grunden sen heter dom massa skumma grjer efter ;S Okej då vet jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har inte M16 en granatkastare ? Kom och tänka på det när jag kolla på den andra topicen.. kanske lite offtopic då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har inte M16 en granatkastare ? Kom och tänka på det när jag kolla på den andra topicen.. kanske lite offtopic då Fel!! du kan ha det på en M16 men då heter den inte M16 längre utan M203 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Fel!! du kan ha det på en M16 men då heter den inte M16 längre utan M203 Du kan ha granat kastare på m4a1 med.. i princip alla assault och smg vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Du kan ha granat kastare på m4a1 med.. i princip alla assault och smg vapen Mm men M4A1 med granatkastare heter M200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Mm men M4A1 med granatkastare heter M200 Sitter du o runkar till Guns n Ammo eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Sitter du o runkar till Guns n Ammo eller? hahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Sitter du o runkar till Guns n Ammo eller? Va e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Va e det? En känd americansk vapen tidning annars runkar du väl till soldier of fortune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 En känd americansk vapen tidning annars runkar du väl till soldier of fortune Nej det gör jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts