GRIM(back Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Börjat lite smått på en m4.. inte kommit långt alls men ville bara visa lite för vissa sär barn har fott för sig att jag har tagit min 3d från andra dator spel men så är det knappast som ni ser här... är färdig i morn eller någon av dom kommande dagarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Snygg !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Börjat lite smått på en m4.. inte kommit långt alls men ville bara visa lite för vissa sär barn har fott för sig att jag har tagit min 3d från andra dator spel men så är det knappast som ni ser här... Syftar du på en speciel person då eller?? tror jag vet vem det är nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Japp... jag satt uppe lite inatt och gjorde mer på den ska fortsätta när jag kommer hem så ni får se mer. Jag ska göra en smg 9mm version för MaTrix modden och en vanlig med ljuddämpare och kikar sikte för en HEMLIG mod änsålänge för SA som jag och några i texas håller på o göra... EDIT UPDATERING Redigerad 12 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Liten updatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Mer bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Snygg början! GRIM(back is back in work!! Så skönt! Redigerad 12 april, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Japp... jag satt uppe lite inatt och gjorde mer på den ska fortsätta när jag kommer hem så ni får se mer. Jag ska göra en smg 9mm version för MaTrix modden och en vanlig med ljuddämpare och kikar sikte för en HEMLIG mod änsålänge för SA som jag och några i texas håller på o göra... EDIT UPDATERING Snygg men ja tycker du ska ta bort lite polys vid avtryckarn... är lite onödigt att ha massa polys där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Den har nog bara 20 polys där så det gör ingenstörre skilnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Nice Fortsätt så, jävligt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Thx här är dagens updatering inte så mycket för jag har varit med min mamma idag som jag träffa 2 gånger om året så jag har varit lite seg idag... men så här ser det ut nu! blir nog färdig imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ok sista updatering sen ska jag fan såva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Så jävla snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Thx jag gör klart den så fort jag kommer hem, då ska jag gör SMG versionen till matrix modden, ljud dämpad med kikarsikte o laser (eventuelt stöd ben) för den (Hemliga än så länge) modden och car-15 versionen för SC mod som jag är vapen modelerare för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Snart färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Snart färdig Nice! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Yeah, nu börjar det likna nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 En till bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts