madmax Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag håller på att fixabilar för fulla muggar, men limosinen(Stretch) går icke att hitta på gatorna... Någon som vet vart jag hittar biljäveln? Skulle vara bra så jag kan få andra listan komplett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Jag håller på att fixabilar för fulla muggar, men limosinen(Stretch) går icke att hitta på gatorna... Någon som vet vart jag hittar biljäveln? Skulle vara bra så jag kan få andra listan komplett... Hos Tommy Vercettis hus, precis höger om stora trappan. Det var Diaz hus innan man tog över det med Tommy, lite spoiler kanske :"> Redigerad 11 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Den går ej och hitta på gatan... Så som GTApimpfoolife säger, vid Mr. V's hus... BTW: Fint topic-namn EDIT: Tror inte det är spoiler, GTA VC är gammalt Redigerad 11 april, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madmax Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Den går ej och hitta på gatan... Så som GTApimpfoolife säger, vid Mr. V's hus... BTW: Fint topic-namn EDIT: Tror inte det är spoiler, GTA VC är gammalt Tackar, ska genast prova, är dock x-box jag lirar men det borde vara samma... skulle ha frågat här istället för att irra runt på stans gator i 10-timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) EDIT: Tror inte det är spoiler, GTA VC är gammalt Men man vet aldrig, det är bättre att varna Nämen titta vad man kan hitta när man söker Nämen titta vad man kan hitta när man söker Nämen titta vad man kan hitta när man söker Nämen titta vad man kan hitta när man söker Nämen titta vad man kan hitta när man söker Nämen titta vad man kan hitta när man söker, det här var den sista Redigerad 12 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madmax Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ni som är kungar på det här spelet kan gärna få avslöja vars dom andra bilarna gömmer sig... Antar att det inte bara är Stretch som gillar att stå gömd någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ni som är kungar på det här spelet kan gärna få avslöja vars dom andra bilarna gömmer sig... Antar att det inte bara är Stretch som gillar att stå gömd någonstans... Nej det är en del, om du vill ha hjälp med någon så får du säga vilken bil du vill hitta isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Men man vet aldrig, det är bättre att varna Nämen titta vad man kan hitta när man söker Nämen titta vad man kan hitta när man söker Hahahaha, aa du, nya medlemmar Lägg märke till att alla tre topic-startarna blev medlemmar den dagen de skrev topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hahahaha, aa du, nya medlemmar Lägg märke till att alla tre topic-startarna blev medlemmar den dagen de skrev topicen! Dom kanske joinade för att kunna fråga de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Dom kanske joinade för att kunna fråga de? Måste man joina bara för det. Kan man inte bara gå in på gtasajten och söka . Eller går inte det om man inte är medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Måste man joina bara för det. Kan man inte bara gå in på gtasajten och söka . Eller går inte det om man inte är medlem? Eftersom att dom var nya, kanske dom inte visste om Sök funktionen? och ja, dom borde ha läst alla dessa klistrade "innan-man-skriver-topics". man vet inte allt.. men det var ju slarvigt gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts