Panimala Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ni läste rubriken. Jag har laddat ner en skärmsläckare, och jag vet inte vart den ska liggga. Hjälp mig finna ett hem åt den. Åh nej så rolig jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ni läste rubriken. Jag har laddat ner en skärmsläckare, och jag vet inte vart den ska liggga. Hjälp mig finna ett hem åt den. Åh nej så rolig jag är. Varför skriv du Ngfgdshdgdslgkgdkghlssljkg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Varför skriv du Ngfgdshdgdslgkgdkghlssljkg? Han har damp ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Varför skriv du Ngfgdshdgdslgkgdkghlssljkg? För att jag ville ha en underrubrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 För att jag ville ha en underrubrik. Nej, du är allmänt korkad och idiotisk. Klagar på folk som inte ger ordentliga titlar och vad kommer du med? Sen får du gärna komma med info, vad har du för filtyp etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Nej, du är allmänt korkad och idiotisk. Klagar på folk som inte ger ordentliga titlar och vad kommer du med? Sen får du gärna komma med info, vad har du för filtyp etc? LoL, someone woke up on the wrong side. Nåja, det står inte så mycket om filtyp, säger skärmsläckare dig något? Edit: Idiot. Tönt. Fjant. Redigerad 11 april, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nej, du är allmänt korkad och idiotisk. Klagar på folk som inte ger ordentliga titlar och vad kommer du med? Sen får du gärna komma med info, vad har du för filtyp etc? Eftersom huvudrubriken sade allt så är han väl inte korkad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nej, du är allmänt korkad och idiotisk. Klagar på folk som inte ger ordentliga titlar och vad kommer du med? Sen får du gärna komma med info, vad har du för filtyp etc? Men hållkäft, kommer du på nån bättre underrubrik? Bara överrubriker är seriös så... Spelar ingen roll om underrubriken säger "Ja" eller "ndasdjadasjdasjdas", lika mycket innehålll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) LoL. Tack. Redigerad 11 april, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 %WinDir%, dvs C:\Windows eller liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Kall stämning i den här tråden, får ta på mig vinter jackan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) %WinDir%, dvs C:\Windows eller liknande.. Jo jag vet, jag har kollar lite där, men jag hittar ingen mapp som verkar... Passande. guardian: Om... Redigerad 11 april, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Går in i frysboxen igen med en liten ide, prova söka på namnet på en av skärmsläckarnas namn som windows har som standard och kolla vart den ligger och prova lägga din där och se om det funkar annars finns väl en bläddra funktion i skärmsläckar-väljaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Pundare hela högen ju... Det skall finnas en submapp i Windows-mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 annars finns väl en bläddra funktion i skärmsläckar-väljaren Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nej? Nåja, trodde fel då, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Pundare hela högen ju... Det skall finnas en submapp i Windows-mappen... Du kan väl åtminstånde förklara vart den ligger isf, om det är nån' noob som frågar nåt. Jag skäms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Pundare hela högen ju... Det skall finnas en submapp i Windows-mappen... Nej, skärmsläckare ska läggas direkt i Windows.mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Dom skärmsläckare jag laddat ner var bara att instalera . Ioförsej den enda jag minns jag laddat ner var ju dock en Action-Man skärmsläckare som jag laddade ner när jag var typ... 6 eller 7 eller 8 nåt sånt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Nej, skärmsläckare ska läggas direkt i Windows.mappen... Arghh. Tack, allt funkar som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts