Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Naruto är en anime/manga serie som är väldigt bra. Mer information kan du få här: Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Naruto är en anime/manga serie som är väldigt bra. Mer information kan du få här: Länk. Läser ej manga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Läser ej manga.. Du behöver inte svara vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Men det behöver du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Han är moderator, han har rätt att klaga. Men själv tycker jag att Naruto är en väldigt fin serie. Enda anime-serien jag har sett. Har glott till ep95 eller nåt. Sen har jag inte orkat mer. Så ligger det iaf till för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Men det behöver du? Nej och du behövde inte kommentera, och inte jag heller. så allt som inte har om naruto att göra skippar vi.. Fine! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 NAruto är bra.. häftig serie med ninjor och sånt häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har ej sett, men hört talas om det. Vad handlar det om ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har ej sett, men hört talas om det. Vad handlar det om ungefär? Har du kollat länken i första posten? T: Har inte haft tid att börja se.. Så stor serie kan man inte bara börja kolla på senaste avsnittet. Började kolla på anime nu i år faktist. Fick en serie vid namn Elfen Lied av en kompis och jag nappade. Kollade senast idag på Appleseed. Men naruto kommer väl så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Han är moderator, han har rätt att klaga. Så det är bara moderatorer som har rätt att klaga? Läser inte manga eller liknande saker jag heller, men en gammal klasskompis har någon egen hemsida som tydligen ska handla om liknande serier och lite annat, Hemsida Redigerad 11 april, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Så det är bara moderatorer som har rätt att klaga? Läser inte manga eller liknande saker jag heller, men en gammal klasskompis har någon egen hemsida som tydligen ska handla om liknande serier och lite annat, Hemsida Fin volvo hahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Fin volvo hahahah Måste haft den adressen kopierad när jag klistrade in den, *fixat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hört att det ska vara bra. Hade nått avsnitt på burken under förra lanet jag var på. Kollade inte speciellt intresserat och tog bort dem efter en stund. Men man får väll ta och se det nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Gillar inte manga men kan ge dig msn till nåra som e som besatta av d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Naruto = överskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Naruto = överskattat W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Btw: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=10942&hl=&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts