Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Spelar Någon Basket här eller har spelat? Själv så har jag spelat lite granna i ett lag som hette Serbia eller något sånt... Men jag slutade.... Det är roligare att träna hemma i sin egna takt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jodå, var iväg en prova på kväll, mer än det blev de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jodå, var iväg en prova på kväll, mer än det blev de inte. Okej.... Alltså så var det tråkiiit Jag tycker Det var ganska roligt faktiskt.. Men man fick ju träna med Värsta Wrestling-nördar Och man fick göra as mkt på träningarna Och då menar jag As-mkt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Jopp. Editation. Spelar i Gladan... Redigerad 11 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Okej.... Alltså så var det tråkiiit Jag tycker Det var ganska roligt faktiskt.. Men man fick ju träna med Värsta Wrestling-nördar Och man fick göra as mkt på träningarna Och då menar jag As-mkt ! Nejdå, tråkigt var det väl inte, men det var det att efter den kvällen var det typ aldrig någon mer träning eller så, de verkade gått i konkurs om man kan säga så Men det var rätt skoj så länge det varade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nejdå, tråkigt var det väl inte, men det var det att efter den kvällen var det typ aldrig någon mer träning eller så, de verkade gått i konkurs om man kan säga så Men det var rätt skoj så länge det varade. Okej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hade säkert fortsatt men det gick ju som sagt inte. Jävligt mysko klubb tycker jag Sen dess har jag inte hållt på/håller på med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Spelar inte, men det är ändå kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Mmm Det Ägor som skåningarna säger (Jag är en norrlänning från Timrå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Spelade förut i sthlms polisen ( skumt namn ja vet ) spelade bah i ett halv år innan dom sa till mig efter sommaren att ja hade slutat men har inte slutat spela för d, spelar fortfarande me zlipp ibland ( som bah kastar bollen på mig när han missar ...eller tvärtom ) Äger tjejerna i klassen på basket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Spelade förut i sthlms polisen ( skumt namn ja vet ) spelade bah i ett halv år innan dom sa till mig efter sommaren att ja hade slutat men har inte slutat spela för d, spelar fortfarande me zlipp ibland ( som bah kastar bollen på mig när han missar ...eller tvärtom ) Äger tjejerna i klassen på basket Skumt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Nope.. sitter vid datan nu.. svårt o spela basket samtidigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Försökte, nådde desvärre inte upp till korgen, å kan man inte de så är de lite orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Spelade i Malbas nån månad månader typ för att jag kännde några där. Jag är sådär på basket. Ibland bra, ibland inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Spelade i Malbas nån månad månader typ för att jag kännde några där. Jag är sådär på basket. Ibland bra, ibland inte bra. Malbas i malmö? Jag har mött det laget en gång =) (92or) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts