pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Cirlce å Gently är jävligt sköna. EDIT: får inte glömma vermillion pt.1 och 2 Redigerad 12 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Cirlce å Gently är jävligt sköna. EDIT: får inte glömma vermillion pt.1 och 2 Vilken gently ? Den från MFKR eller den nyaste ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Den från Iowa. Track 7 Redigerad 12 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Den från Iowa. Track 7 Ok ok Den nyaste då altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hmm ja de blir väll så.. Wiie Eyeless! *You cant see Californa without Marlon Brandos Eyes.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vote "Null vote" Dom har alltid varit dåliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vote: Lika bra som alltid. De har alltid varit sumpgas d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Har lyssnat lite mer på Iowa nu och måste säga att dom har blivit bättre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Nej. Men deras framgång har stigit dem åt huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Nej. Men deras framgång har stigit dem åt huvudet. Mjo, de kanske ja kan hålla med om.. Jga själv tycker IOWA eller Selftitled är skönast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nej. Men deras framgång har stigit dem åt huvudet. Har den ? Dom har väl lugnat sig ? Innan knarkade dom osv på sina turneer men det gör dom inte fortfarande som som sa i en intervju för dom vill satsa allt på musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har ärligt talat börjat lyssna på slipknot igen. lyssnar fortfarande bara på: My plague Left behind people = shit spit it out surfacing wait and bleed No life Duality vermilion pt. 2 gently (Bäst av de lite lugnare låtarna enligt mig...) Så, det där får bli min skiva... kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tycker dom är otroligt dåliga . Tycker inte om musik när dom bara skränar och skriker, det blir bara groteskt och bisart (kanske lite fel ord men det är det närmaste jag kommer :"> ). det som är okej är korn och linkin park men slipknot går över gränsen. tro mig jag har lyssnat på många slipknot-låtar. men om man ska rösta så tycker jag att dom har blivit bättre. dom har gjort mera lugna låtar voté: nej Slipknot Aeger ju!! Vote:lika bra som alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Dom har alltid varit skräp. Röstade dock ja, eftersom att dom bara blir sämre och sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Den som tycker Slipknot e bra ,vet ju fan inte vad musik är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tycker dom är otroligt dåliga . Tycker inte om musik när dom bara skränar och skriker, det blir bara groteskt och bisart (kanske lite fel ord men det är det närmaste jag kommer :"> ). det som är okej är korn och linkin park men slipknot går över gränsen. tro mig jag har lyssnat på många slipknot-låtar. men om man ska rösta så tycker jag att dom har blivit bättre. dom har gjort mera lugna låtar voté: nej Ha-ha, Slipknot gått över gränsen? Groteska och bisarra? Hmm Darkthrone säger jag då, 100% Black metal och 100% mangel rakt igenom. Till och med jag blir nerbruten av Darkthrone. Angående Slipknot tycker jag dom är bra till och från, people equal shit, 555 to 666 (som egentligen heter nåt annat?) är goda exempel. Men sen kan det ibland bli lite för mycket new-metal eller balad över det. En fet scenshow ska dom ha också, vill jävligt gärna se dom efter att ha sett lite livematerial. Mina stora favoriter just nu är dock Cradle of Filth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 555 to 666 (som egentligen heter nåt annat?) The Heretic Anthem heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Eeyore, Eyeless och Surfacinf får lajjf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja, jag lägger upp min skiva då med dom bästa låtarna. 1. Prosthetics 2. Purity 3. Wait and Bleed 4. Vermillion 5. (Sic) 6. People=Shit 7. Eyeless 8. Left Behind 9. Gently (versionen från Iowa skivan) 10. Spit it out 11. Everything Ends 12. No Life 13. Iowa 14. Prelude 3.0 Det är några exempel på väldigt bra låtar, finns säkert fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vote: Lika bra som alltid Sry för offtopic men det e en fråga som gnager i mitt huvud! Har shawn slutat? För när dom uppträdde hos conan sa dom "This is dedicated to shawn and nån annan" och han e inte med och uppträder utan det e hans huvud som sitter fast på trummorna istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts