Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Men dette är en tråd för folk som gillar slipknot inte folk som ska klaga på dem:) Och nu vill jag inte starta ett krig men skränar och skriker gör dem absolut inte . Du skulle bara vetat hur bra sångröst corey har . Den bästa jag hlrt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vote : Nej Dom har alltid varit dåliga och dom är fortfarande det.. ( hiphopare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vo. 3 skivar var rätt lugn... Den har sina bra låtar, men de gamla va bättre... Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Men dette är en tråd för folk som gillar slipknot inte folk som ska klaga på dem:) Och nu vill jag inte starta ett krig men skränar och skriker gör dem absolut inte . Du skulle bara vetat hur bra sångröst corey har . Den bästa jag hlrt iaf... Det jag menar med att dom skriker och skränar så tänker jag mäst på eyeless (stavning?). jag kan stryka skräna men skriker måste du väll hålla med om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Det jag menar med att dom skriker och skränar så tänker jag mäst på eyeless (stavning?). jag kan stryka skräna men skriker måste du väll hålla med om? Öhm.-.... nej.. kallar det faktiskt sjunga Pröva du att sjunga så och se hur lätt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Öhm.-.... nej.. kallar det faktiskt sjunga Pröva du att sjunga så och se hur lätt det är Kallar det också att sjunga . men ibland när dom sjunger så skriker dom till lite . eller ska man säga "höjer rösten kraftigt". btw: jag kan absolut inte sjunga. mimar hela tiden på musiklektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tycker som ja tyckte innan helt okej. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Den enda gången Slipknot är bra det är när man är sur och förbannad (Förutom Wait and bleed). Redigerad 11 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Tycker dom är otroligt dåliga . Tycker inte om musik när dom bara skränar och skriker, det blir bara groteskt och bisart (kanske lite fel ord men det är det närmaste jag kommer :"> ). det som är okej är korn och linkin park men slipknot går över gränsen. tro mig jag har lyssnat på många slipknot-låtar. men om man ska rösta så tycker jag att dom har blivit bättre. dom har gjort mera lugna låtar voté: nej Du låter som min mamma... Greatest hits: 1. Wait and bleed 2. Spit it out 3. Surfacing 4. (sic) 5. People = Shit 6. Heretic Anthem 7. Pulse of the maggots 8. Before I forget 9. Duality 10. Left Behind 11. Eyeless 12. My Plague 13. Purity 14. Diluted Redigerad 11 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ey kolla jag klagar inte här. Klaga inte i hiphoptrådar, tack. Ni vet själva vilka ni är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ey kolla jag klagar inte här. *ger Cortez en kaka* Duktigt. Nej, jag menade inget illa med det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Du låter som min mamma... Jag kanske är din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Min lilla slipknotskiva då 1 Get this 2 Spit it out (hyper version) 3 Surfacing 4 Wait and bleed (Terry Date mix) 5 The nameless 6 Eyeless 7 Confessions 8 Duality 9 Liberate 10 The shape 12 People = Shit 13 The blister exists 14 Left behind 15 Everything ends 16 The herectic anthem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 7 Confessions Äntligen nån med smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Äntligen nån med smak. Såg att du skrev om den i nån annan tråd, då slog jag genast på den. Väldigt skön låt enligt min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Såg att du skrev om den i nån annan tråd, då slog jag genast på den. Väldigt skön låt enligt min mening Ja den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag håller med Frenzy helt till 100%. :'( Skriv då inte här om ni bara ska säga att dom suger eller att dom är lika dåliga som alltid. Vote: Nej Jag kommer kanske med min egna Slipknot lista senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Left Behind, EEyore, eyeless Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Saknar alternativet "Lika dåliga som vanligt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag gillar typ alla låtar med Slipknot men av dom lugna låtarna är det Confessions Iowa Killers Are Quiet Säkert nån mer lugnt . Orkar inte göra lista på resten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts